8 embryo's in de vriezer van mijn 1e poging ivf/icsi van 3 jaar geleden

Hoi allemaal even een tussentijdse update van mij. 
Inmiddels hebben wij familie en vrienden allemaal ingelicht dat wij weer het traject in gaan. Ook mijn bonuszoon hebben wij het vertelt. Hij is nu 11 dus gaat het allemaal heel bewust meemaken. Hij was tegen onze verwachting in super blij. Hij bleek dus graag nog een broertje te willen. Familie reageert ook allemaal positief en proberen ons zo goed mogelijk te steunen. Vrienden zijn ook allemaal enthousiast. Toch wel fijn als je naaste omgeving zo reageert. 
Nu is er alleen wel een dingetje... 2 weken geleden spiraal eruit laten halen. Dat weekend het gezellig gehad. Maar nu sinds dit weekend heel moe.. en soms met vlagen misselijk en een raar gevoel in me buik. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Wij blijven zeggen ik kan niet via de "normale" manier zwanger worden dus waarom zou het dan nu ineens lukken. Volgende week moet ik volgens mij pas ongesteld worden dus we gaan t wel zien. Maar ik zal het me wel verbeelden of iets raars hebben gegeten. 
Volgende week vrijdag ook een gesprek bij de gyn over hoe het nu gaat nu we alleen een terugplaatsing hebben. Ik ben wel benieuwd. Weet 1 van jullie hoelang het allemaal duurt? En hoelang er tussen een startgesprek en een terugplaatsing zit?
Vorige keer duurde het allemaal veel langer omdat ik overgestimuleerd was...
Groetjes nicole

Vandaag was daar dan de dag. Het gesprek met de gyn. Ze gaan de terugplaatsing doen op me natuurlijke cyclus. 
Dit houd dus ik alleen nog maar 1 keer hoef te prikken en dat ik vlak voor me terugplaatsing. Wat ben ik daar blij om. Want wat zag ik daar tegen op. 
Me eerst volgende menstruatie moet ik op de 1e dag het ziekenhuis bellen. Dan is het hopen dat er een plek is in het ziekenhuis zodat ik die maand al meteen kan starten met de echo's om me eisprong in de gaten te houden. Mocht er geen plek zijn word het pas november. Als er plek is moet ik dus regelmatig een echo en op het moment dat er bij mij dan een ei op springen staat krijg ik een terugplaatsing. 
Erg spannend allemaal dus. Maar ook zoals de gynaecoloog zei genoeg frustratie momenten. Hij zij dat ik me daar maar moest proberen overheen te zetten. 
Zodra wij kunnen starten horen jullie meer van mij!

Terug
Bovenaan