Hallo Allemaal,
Ik weet even echt niet meer of we het goed of slecht doen... Ons zoontje van 8 maanden en 1 week slaapt nog steeds niet door. Hij wordt 2 keer per nacht wakker. Wij geven hem dan meestal ook maar 60 of 90 cc fles.
Smorgens drinkt hij de fles niet leeg. En als ik hem ipv de fles pap geef eet hij deze maar voor +- 100 cc. Ook als ik een pap fles maak dan drinkt hij deze niet op. Ik denk dat dit komt omdat hij die 2 flesjes van de nacht nog in zijn buikje heeft zitten.
Moeten we hem toch eens een paar nachten laten huilen?? Ik heb dit zolang mogelijk uitgesteld maar langzamerhand begin ik toch te denken dat we het moeten gaan proberen.
Ook smiddags krijgen we er een boterham absoluut niet in. Ik geef hem vanaf gister gewoon een fles. Dan maar geen boterham. Het avondeten gaat er al net zo slecht in!!
Al met al is het een puinhoop!!
Hebben jullie tips of advies!?? Ik hoop het !!!!!!!!!!!
Ik zal hieronder ons voedingsschema opschrijven wellicht dat jullie hier nog opmerkingen bij hebben!??
7 uu wakker maken: 210 Fles of pap Deze drinkt hij meestal niet leeg
8.30 uur naar bed
10.30 uur fruithapje (Dit eet hij heel goed, groot potje)
13.00 uur 210 fles (Hij vind een boterham echt niet lekker, ik probeer wel iedere dag)
Naar bed
15.00 liga met wat water (of als hij slecht gegeten heeft 60 cc opvolgmelk)
16.30 uur groentehapje ( Ook dit vindt hij niet geweldig)
Proberen in bed te leggen
19.00 210 fles
20.30 naar bed
23.30 210 fles
+/- 2.00 uur flesje 60
+/_ 16.30 flesje 60 cc
Groetjes Brit
Ik weet even echt niet meer of we het goed of slecht doen... Ons zoontje van 8 maanden en 1 week slaapt nog steeds niet door. Hij wordt 2 keer per nacht wakker. Wij geven hem dan meestal ook maar 60 of 90 cc fles.
Smorgens drinkt hij de fles niet leeg. En als ik hem ipv de fles pap geef eet hij deze maar voor +- 100 cc. Ook als ik een pap fles maak dan drinkt hij deze niet op. Ik denk dat dit komt omdat hij die 2 flesjes van de nacht nog in zijn buikje heeft zitten.
Moeten we hem toch eens een paar nachten laten huilen?? Ik heb dit zolang mogelijk uitgesteld maar langzamerhand begin ik toch te denken dat we het moeten gaan proberen.
Ook smiddags krijgen we er een boterham absoluut niet in. Ik geef hem vanaf gister gewoon een fles. Dan maar geen boterham. Het avondeten gaat er al net zo slecht in!!
Al met al is het een puinhoop!!
Hebben jullie tips of advies!?? Ik hoop het !!!!!!!!!!!
Ik zal hieronder ons voedingsschema opschrijven wellicht dat jullie hier nog opmerkingen bij hebben!??
7 uu wakker maken: 210 Fles of pap Deze drinkt hij meestal niet leeg
8.30 uur naar bed
10.30 uur fruithapje (Dit eet hij heel goed, groot potje)
13.00 uur 210 fles (Hij vind een boterham echt niet lekker, ik probeer wel iedere dag)
Naar bed
15.00 liga met wat water (of als hij slecht gegeten heeft 60 cc opvolgmelk)
16.30 uur groentehapje ( Ook dit vindt hij niet geweldig)
Proberen in bed te leggen
19.00 210 fles
20.30 naar bed
23.30 210 fles
+/- 2.00 uur flesje 60
+/_ 16.30 flesje 60 cc
Groetjes Brit