8 maanden en nog steeds een puinhoop!!

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie racties!! Het is alsof de duivel ermee speelt maar vannacht heeft onze vent doorgeslapen!!! Joehoe!!

Wel heb ik hem gister voor de eerste keer savonds een voeding gegeven voor hongerige babys.

Ik ga wel proberen om de fles van 19.00 uur te laten vervallen en die van 23.00 uur te vervoegen. Maar goed ik wil dit wel langzaam afbouwen.
Aangezien hij zelf om 23.00 uur wakker wordt en zijn flesje wilt. Nu maar hopen dat het allemaal gaat lukken.!!

Bedankt voor jullie tips en adviezen!!

Hey Stjumpke,

Ik leef helemaal met je mee want wij hebben ook zo lopen tobben met die voedingen 's nachts. En je wordt er inderdaad onzeker van wat ik ook een beetje bij jou proef. Je hebt al een heleboel bruikbare tips gehad dus ik wil je vooral een hart onder de riem steken en laten weten wat hier wel helpt.
Als onze zoon 's nachts wakker wordt gaat papa er heen (soms mama) en legt hem weer neer (hij staat of zit vaak te huilen) en zonder iets tegen hem te zeggen een aai over de bol en weer weg. Als we het gezellig gaan maken door tegen hem te praten of hem op te pakken dan trekt onze zoon de verkeerde conclusies en komt hij daarna moeilijk in slaap. Wellicht een tip voor jou?
Heel veel sterkte in elk geval en laat je het weten hoe het gaat?

groetjes Ida

Hoi hoi, hier eigenlijk beetje het zelfde probleem.

Jesse krijgt Neocate ivm heftige koemelk en kippeneiallergie.
Neocate is op basis van voorverteerde aminozuren dus heeft een kindje ook wel wat sneller honger maar een ritme?? nee

s'morgens of om 02:00/04:00 of 06:00
09:00 soms fruit ligt aan wanneer hij s'nachts komt
naar bed
12:00 fles
15:00 liga met roosvisee of fruitpura
17:00 warm eten
19:00 fles   en naar bed

Dan komt hij wanneer hij wakker wordt ergnes weer in de nacht...
Huilen hefet bij jesse geen zin, want als hij wakker wordt drinkt hij ook 235 ml dus echt honger..

ook erg vermoeiend af en toe...maar weet nu ook echt niet hoe en wat vooral omdat het tijdstip van nachts echt wisseld..wie heeft dit nog meer?

Liefs Lissy

Gho! Een vriendin van mij heeft ook voor haar dochter Neocate gebruikt! (bleef 's nachts ook gewoon komen van de honger)  Kleine Kim is nu bijna 1.5 jaar en slaapt nu pas de hele nacht door. Ook mag ze veel dingen niet eten, als ze bij ons komen ga ik altijd met een briefje boodschappen doen (wil toch graag wat lekkers voorschotelen). Toch is het erg moeilijk, als ik moet oppassen moet ik nog meer opletten want mijn kids mogen wel alles hebben . Een kind van 1.5 pakt alles aan van een ander, ben dus maar voorzichtig en geef ze allemaal iets wat Kim ook mag eten.

Groetjes Regiena

(sorry voor het "bevuilen" van je draadje, ik wilde het graag even kwijt)

Terug
Bovenaan