8 maanden na bevalling nog steeds niet ongesteld

<p>Hallo,</p><p>Misschien een luxe probleem, maar inmiddels zijn we 8 maanden na de bevalling en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ik geef nog borstvoeding, dus weet dat het daardoor uit kan blijven, maar ook zo lang nog? Ik mis het natuurlijk niet echt, maar weet ook niet of ik me zorgen zou moeten gaan maken dat het zo lang weg blijft.</p><p>Hoe lang duurde het bij andere moeders die bv geven?</p>

Bij mij na ruim 9 maanden borstvoeding. Dus maak je geen zorgen en geniet er vooral van dat je niet ongesteld bent:)

Ik ben nu al 2,5 maand gestopt met borstvoeding en nog steeds niet ongesteld. Maar probeer er toch maar vanuit te gaan dat het vanzelf wel komt. Geen idee wat normaal is trouwens hoor..
Maar een collega van mij is het 12 maanden niet geweest. En werd bij haar tweede kind bij de eerste poging weer zwanger, dus schijnbaar zegt het niets over vruchtbaarheid ;) 

Ik ben nu ook 8 maanden na de bevalling nog niet ongesteld geweest. Heb alleen de eerste maand borstvoeding gegeven. Ik had voor de zwangerschap wel een heel onregelmatige cyclus. Dus ik wacht nog een maandje af en anders toch even langs de huisarts.

Ik geef ook borstvoeding en werd rond de eerste verjaardag van mn dochter voor het eerst weer ongesteld. Nu weer regelmatige cyclus en geef nog borstvoeding. 

Terug
Bovenaan