8 maanden na bevalling nog steeds niet ongesteld

Daarom denken veel mensen ook dat je niet zwanger kan raken als je borstvoeding geeft maar borstvoeding is geen anti conceptie dus je kan wel degelijk gewoon zwanger raken

Ja dit is veel normaler dan vaak gedacht wordt volgens mij. Ik werd na 9 maanden voor het eerst ongesteld omdat ik een weekeinde zonder mijn baby doorbracht en hij dus flesjes kreeg. Ik dacht nu begint de ellende weer maar nee hoor zodra ik weer terug bv gaf weer niks, en daarna pas weer een cyclus toen ik stopte met de bv (12 maanden ong na de bevalling)

Hoi hoi,
Heb de 1e 3 maanden borstvoeding gegeven, toen stopte het helaas door stress. Nu na 4 maanden totaal nog steeds niet ongesteld; deed net een zwangerschapstest en deze bleek positief.
Je hebt het vast al uitgesloten, maar anders ook even een testje doen of je niet weer zwangerb ent? 
Borstvoeding geven zegt niet veel over de vruchtbaarheid namelijk. 

Ik werd altijd een maand na het stoppen met de bv weer ongesteld.. ? Tijdens de bv nooit ongesteld geweest. Ook nu bij mijn derde kindje geef ik inmiddels 5 mnd borstvoeding en ook nu gebeurt er niets.

Hoi dames ik heb ook een vraagje, nu geef ik mijn dochtertje al 8 maanden bv. Vanaf maand 5 werd ik weer regelmatig ongesteld, nu werd mijn dochtertje onlangs verkouden en wou ze niets meer eten behalve bv en nu ben ik deze maand niet ongesteld geworden. Kan dit? Als je te veel bv geeft dat je niet meer ongesteld wordt? Ik heb al een test gedaan en deze was negatief. 

alvast bedankt voor jullie antwoorden. 

Terug
Bovenaan