8 maanden na bevalling weer zwanger

<p>Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Ben er heel blij mee. Ben alleen Augustes bevallen (kijzersnede). Dus toch knaagt het aan me of het niet te snel is. Ook al wou ik niet te lang wachten met de tweede. Volgens mij ben ik meer bang voor de reacties van anderen om mij heen. Iemand hier ervaring mee?</p>

Ik was ook alweer na 8 maanden zwanger. Ik vind het heerlijk dat ze zo dicht op elkaar zitten. Bij ons in de omgeving reageerden ze allemaal leuk. Ik ben wel natuurlijk bevallen.

Een vriendin van mij was 6 maanden na haar keizersnede weer zwanger, al was het bij hen "ongepland". 
Nu hebben ze twee prachtige zoontjes. 
Qua reacties werden er vooral veel (lompe) grappen gemaakt naar de vader. Maar iedereen was vooral positief verrast en blij voor ze. Dus daar zou ik me niet teveel zorgen om maken! 
Gefeliciteerd!! ?

Hier in juli een keizersnede gehad, bij de nacontrole zei de gynaecoloog dat t vanaf 6 maand weer mocht. Hier nu 10 weken zwanger en m’n zoontje is nu 9 maand

Ja half jaar tot jaar wachten inderdaad. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. 
@girafje hoop dat het jullie ook snel weer gegund is 

Terug
Bovenaan