8 maanden na bevalling weer zwanger

Ik was na 6 maanden weer zwanger. Wel een natuurlijke bevalling gehad.
Hoop leuke reacties, ook omdat ze wisten dat het onze wens was weer snel zwanger te worden.
Maar 1 stomme reactie. Met 6 vrienden bij elkaar die meteen grappen gingen maken alsof we weirdo's waren en met 10 kinderen gingen eindigen. Wel excuus gehad later. Sommige zagen zelf in dat het misschien niet zo leuk was voor mij en zich lullig voelde dat ze ons niet eens gefeliciteerd hadden. 
Verder denken vreemde standaard dat het een foutje was. Maar daar kan ik alleen maar om lachen. Wij zijn er super blij mee iig!
Gefeliciteerd! Geniet ervan! 

Mijn moeder heeft in 3 jaar 3 kinderen gekregen. Ze vond het wel zwaar, alle drie tegelijkertijd in de luiers. Maar uiteindelijk ook erg leuk en fijn dat ik en mijn broers dicht bij elkaar zitten qua leeftijd. 

Ik was na mijn keizersnede ook na 9 a 10 maand weer in blijde verwachting, ikzelf had meer last van mezelf met de gedachte van het mocht nog niet, ik moest eigenlijk een jaar wachten , dan dat andere er wat over te zeggen hadden. Niemand heeft hier eigenlijk iets over gezegd, alleen grapjes dat we geen stilzitters zijn haha.

Ik zou zeggen, geniet er lekker van en niet druk om maken! Ik las ook dat verschillende ziekenhuizen andere tijden hanteren, de ene zegt na 6 maand mag het weer en de andere zegt na een jaar, maar zoals ik al zei bij mij heb ik er niets over gehoord van gyneacoloog,verloskundige, huisarts etc

[quote quote=10311296]Ja half jaar tot jaar wachten inderdaad. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. @girafje hoop dat het jullie ook snel weer gegund is[/quote]
Ik heb vandaag mijn eisprong gehad dus voor mij gaan nu de 2 wachtweken weer in

Ik heb vorig jaar april keizersnede gehad en nu alweer 32 weken zwanger. Je moet doen wat voor jou goed voelt, en een ander lekker latten lullen. Je weet immers zelf het beste. Sommige willen meteen weer zwanger raken en sommige wachten liever. Ik heb ervoor gekozen om dicht op mekaar te hebben qua leeftijd omdat ik dat zelf fijner vind. En tja wat mijn omgeving ervan vind, moeten ze lekker zelf weten. Je kan zelf over je eigen lichaam beslissen en wat je wilt.

Ik ben ook van onze zoon bevallen met een keizersnede. Gynogoloog zei ook tegen mij dit ik echt 6 tot het liefst een jaar moest wachten tot een volgende zwangerschap 

Gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger van de tweede toen de eerste acht maanden was. Ik ben wel natuurlijk bevallen.
Sommige weten het al en wij kregen ook over het algemeen wel leuke reacties, maar de meeste vinden het snel. Geen idee waarom want alles heeft zijn voor en nadelen en er is geen standaard regel voor het krijgen van kinderen. Wij zijn bewust begonnen aan een tweede, omdat je nooit weet hoelang het duurt en of alles goed gaat. 
Ik vind het trouwens nu ideaal. De kleine slaapt nog best veel overdag en ik doe lekker mee haha. 

Terug
Bovenaan