8 maanden oud en snel alles zat en huilen als hij op zijn buik ligt

Toch nog even een vraag. Hoe gaan jullie er zelf mee om? Ik vind het wel eens lastig om geduld te houden en rustig te blijven. Ik reageer het niet op onze zoon af maar soms word ik toch een beetje boos. Heb het idee dat ik amper wat kan doen. Als ik maar voorbij loop of hij hoort me even niet dan begint hij al weer te piepen of te gillen. Hebben jullie nog tips hoe ik er mee om kan gaan? Ben 's avonds echt kapot. Mijn man is ook niet elke avond thuis en als hij thuis kan zijn is dat vaak nadat onze zoon al op bed ligt 

Ik laat hem vaak wel even piepen, jengelen mopperen tenzij hij het echt op een gillen zet. Ik blijf altijd in de buurt blijft het dan toch aanhouden pak ik hem nog even bij me. Vaak helpt speentje geven en bij me zitten wel even. Zodra hij weer rustig is kan hij weer even zelf spelen zonder te mopperen. Of ik ga bij hem zitten en spelen we samen wat. Ik blijf tegen hem praten, of neuriën ook als ik even uit beeld verdwijn en als hij me dan weer kan zien zeg ik heel hard kiekeboe! Maar ik snap je helemaal hoor. ??

Probeer dat ook allemaal. Maar soms na 5min is hij het weer zat. En dan denk daar gaan we weer. ? en dat terwijl dit nog maar een week aan de gang is! Als ik jullie verhalen lees kan het nog wel even duren ? denk maar zo het weer over. En hij heeft het ook niet makkelijk. Moeten er samen maar doorheen.

Terug
Bovenaan