8 maanden potjes

Zijn jullie al over op de 8 maanden potjes?? Mijn meisje vindt het helemaal niks. Ze eet sowieso nog niet met de pot mee, alle 6 maanden potjes vindt ze heerlijk. Nu een paar keer de 8 maanden potjes geprobeerd maar ze raakt er helemaal overstuur van. Heel hard huilen, kokhalzen, etc.
Ze is er volgens mij nog niet aan toe aan die stukjes.

Hoe is dit bij jullie?

Nou hier gaan de 8 maanden potjes er ook niet in hoor. Mijn mannetje begint ook te kokhalzen. Heb geprobeerd of het nog is fijner te prakken maar dat is ook geen succes. Hij is ook nog niet toe aan stukjes. Denk komt vanzelf wel. Heb liever dat hij iets binnen krijgt dan niets.

Wij maken haar eten meestal vers, en dan maken we het fijner met de keukenmachine. We hebben eigenlijk vanaf het begin (zijn pas met 6 maanden begonnen met bijvoeding) de groente en het fruit niet helemaal fijn gemaakt, dus ze is al gewend aan stukjes. Hier is het dus andersom: laatst een keer een 6-maanden-potje gegeven en daar moest ze erg aan wennen... De 8-maanden-potjes komen meer overeen met wat ze vers krijgt, dus dat gaat eigenlijk prima.
Sorry, heb dus geen tip voor jullie.

ik ben ook begonnen met de 8mnd potjes.de 1e was bloemkool.daar stikte ze zowat in.de spinazie á la creme van ah vind ze wel lekker en gister at ze de spagethi ook op.ik denk het 1 grover is dan de ander.een beetje uitproberen denk.mijn kleine meid moet ook nog steeds erg aan een boterham wennen.merk wel dat ik langzaam aan de stukjes brood wat groter kan maken.blijf maar oefenen ;-))

heb laatst ook 8 maand potjes geprobeerd ,hier ook geen succes heb het gepureerd met de staafmixer en toen at ze het wel op,brood gaat er ook nog niet in wel als ik het af en toe iets in de thee dip dan word het iets sappiger .

8 maanden potje fruit hier ook nog geen succes.. Of hij had geen honger ;)
Stukjes brood eet hij al een ruim een maand, dus is wel gewend aan stukjes... Morgen nog eens proberen en anders nog ff de 6 maanden potjes!

AH hoor ik vaker goede verhalen over wat potjes betreft! Vooral de biologische...

8 maanden potjes fruit gaan erin als koek.
8 maanden potjes groenten alleen de bruine bonen en macaroni, de rest niet.

Verder maak ik veel zelf, rijst vind ie heerlijk.
Brood gaat er ook met gemak in, met korst en al.

Hij houdt alleen niet zo van thee of diksap, water vind ie wel weer heerlijk.

Hier okt mama, onze dochter is van 6 okt. En de potjes van 8 maanden geven we nu een week en die vind ze lekkerder als die van 6 maanden. Maar het gewone eten prakken gaat ook erg goed.

Die van 6 maanden is zo dun dat gaat ook niet snel genoeg voor haar dan begint ze te huilen. Die potjes hebben we de laatste tijd in de fles gedaan kon ze het drinken.

Terug
Bovenaan