8 maanden potjes

Sarah vind ze heerlijk! De 8 maanden potjes. Ik wilde eigenlijk mijn eigen gekookte eten geven, maar dat wil ze dus echt niet! Kokhalzen enz. Dus zal vast niet lekker koken;). En ze wil trouwens alleen olvarit. Geen idee hoe ze t weet, maar als ik r n potje van een ander merk geef, dan moet ze ook kokhalzen. Erg eigenwijs dus,...nu al:p;).

Joshua heeft alleen af en toe een 4 maanden potje gehad en verder alleen maar vers. Vanaf het begin al met hele kleine stukjes begonnen en stukjes van ongeveer 1x1cm ongeacht wat voor voedsel gaat er al prima in. Geen idee waar dat aan ligt met die potjes.

Ik maak alles vers, nu is het wat grover, maar als ze echt last heeft van haar tandjes dan wil ze weer wat fijner. Fruit gaat al in stukjes, boterham is ze gek op, en soms als extraatje een berenkoekje.

Alleen vlees vindt ze niet zoveel aan, dat wil nog niet. Dan maar niet, biedt het 1 keer in de week aan en wil ze het niet dan vind ik het prima.

Met het warme weer en de verkoudheid is het eten zo wie zo minder.

Brood in melk, liga koekjes heel, en crackers (cracottes) die gaan nu erg oed, warme hap gaan we weer mee beginnenorgen
Ze vind het wel fjn om alles te proeven, even aanlikken hihi

Terug
Bovenaan