8 mnd en nog een late fles

Hoi
Mijn zoon van ruim 8 mnd word nog steeds wakker rond een uur of 22.30 voor een fles.
Hem afkopen met een speen ed werkt tot nu toe nog niet.
Hij is zowiezo al een onrustige slaper en word soms per nacht gerust 10 keer wakker voor een speen, en tegen 6 uur is de speen ook niet meer genoeg maar weer een fles.
Dit zijn ook papflessen en hongerige baby voeding.
Het is zeer vermoeiend om s'nachts steeds uit je slaap te worden gehaald en ook nog eens een late fles en een vroege terwijl met 9 kilo hij toch een beetje langer zonder zou moeten kunnen!!
We hebben hem ook wel eens laten huilen s'nachts na z'n late fles, omdat hij het zo bont maakte, maar om nou te zeggen het helpt!
Het gaat dan weer 2 nachten goed en dan sluipt het er weer in.
Zijn er meer baby's van die leeftijd die nog trouw om hun late papfles komen?
Wie herkent dit en heeft tips.
Ook met het oog op zijn onrustige slaap gedrag.
alvast bedankt.
 
hoi mijn dochter van 8 maanden heeft ook nog een laatste fles maar om 19.00 ook zei wordt geregeld wakker snachts en om ongeveer6,00 maar ik laat haar gewoon huilen zei is ook al 9 kilo en ik vind het welletjes maar sins een week slaap ze wel weer door gelukkig bij haar lag het waarschijnelijk aan tanden krijgen mijn vraag aan jou is heeft ie echt honger of is het gewoon wenning van wakker worden.
 
hoi Danielle
Bedankt voor je reaktie.
Het is beide denk ik, hij eet sinds kort een fruithapje eerder wilde hij nog nergens van weten behalfe z'n fles dan.
Hij drinkt rond 18.30 ook nog een fles z'n ene laatste dus.
Als hij om 23 uur nog drinkt en hij word vanaf 1 uur onrustig is het dus geen honger!
Maar je geeft een speen en dat is voor hun wel gewenning huilen is speen.
Laat ik hem een nachtje huilen, of 2 dan is het wel ff goed totdat hij weer ergens last van heeft,hoesten of dergelijke, dat is het nadeel van de winter.
Hij huilt gewoon enorm hard, en omdat er nog een kind in huis is, die er soms wakker van word is dat jammer.
Jij gaat s'nachts helemaal niet naar haar toe?
 
JA ook om het geval dat mijn andere dochter van 4 wakker wordt, ga ik af en toe naar haar toe maar dan ben ik het weer zat om er uit te gaan en dan laat ik haar huilen, maaaaar ze huilt ook erg hard dus slapen doe ik dan ook niet en mijn dochter heeft trouwens ook last van broncites dus als dat de kop weer opsteekt is het ook weer prijs snachts en begin je weer opnieuw erg vervelend allemaal, maar ook dan laat ik haar huilen ik breng het anders niet op om voor mijn andere dochter te zorgen, het is zelfs zo erg af en toe dat ik niet durft te slapen ga dan meestal op de bank leggen, dan hoor ik haar niet zo goed.
 
Mijn zoon heeft ook broncites, net als je dochter.
Ik ben af en toe ook vreselijk moe, en om aan slaap te komen gaat onze zoon een nachtje beneden in het c.bed zodat wij er niet wakker van liggen.
En hij leert dat er s'nachts geen vertier is, ook op advies van het c.bureau.
Maar net als ik al zei als hij het dan door heeft krijgt hij weer ergens last van en dan ga je weer en ongemerkt sta je weer 10 x naast z'n bed.
Ja het hakt er wel in!
 
ja bij mij is het precies hetzelfde toch heb je zo iets vab toch even kijken, mijn dochter leg ook vaak snachts ineens op haar buik ( vind ze helemaal niet leuk) dus is het weer brullen en daaar ga je weer maar die broncites is echt vervelend ze is om de twee weken verkouden enz en dan begint het weer . nu zit ik in de week van verkoudheid vrij ben benieuwd waneer het nu weer komt.Af en toe wordt ze ook wel om 22.00 wakker maar speentje en ze gaat weer ,lastig zijn die kinderen he, mijn eerste had hier noooooit last van sliep met 4 maanden van 19.00 tot 8.30 en werdt nooit wakker en nu nog niet.
 
hoi Danielle
Mijn 1e heeft ook wat afgehuild, en sliep op een gegeven moment alleen tussen ons in, en dat is met hem nog niet gebeurd, dus in dat opzicht is dit al beter.
Maar hij is ook steeds verkouden net als jou dochter, maar ook als hij niet verkouden is kan hij s'nachts onrustig zijn.
Ze zijn schattig, behalve s'nachts!!!!!
Wel fijn dat je dochter geen late fles meer nodig heeft, ik ben heel erg benieuwd wanneer dat bij ons gaat gebeuren.
Wat ik wel nu doet is de latefles geen papfles meer, maar alleen melk en dan steeds met 30 cc afbouwen.
Hopelijk worden de nachten niet nog dramatischer want dan weet ik niet of ik het vol houd.
gr Yvet
 
Terug
Bovenaan