8 mnd en nog een late fles

mijn dochter gaat al vanaf 4 maanden om 19.00 naar bed en dat werk goed wel heb ik het langzaam opgebouwd, eerst 20.30 , toen 20.00 en nu dan 19.oo. heerlijk heb je nog wat aan je avond. maar als jou kindje nog echt een late fles wil( dat wou ze bij mij zelf niet meer ze wil uberhoud geen flessen meer)ben ik bang dat je nachten zeker dramatisch worden dan moet je het gewoon gelijdelijk doen steeds een half uurtje eerder.
 
Mijn zoontje is al vanaf z'n geboorte sávonds vroeg moe, ik rek het nu vaak tot 18.45 met een badje ed. Maar dan is het echt fles en slapen, het eerste stuk gaat ook prima ook hoef ik nooit voor een speen!
Misschien als hij overdag straks gaat kruipen enz dus moeier word het beter gaat.
Het is jammer, maar het hoort er bij en ik moet me er maar bij neerleggen.
Bedankt voor je tip en medeleven!
 
Ik denk dat je het door moet zetten. Ik herken dit van onze dochter. In bed uit bed, we werden er gek van. Op een avond hebben we besloten haar te laten huilen (met pijn in mijn hart hoor) maar het heeft wel geholpen. En langzaam aan sluipt het er weer in. Maar als het me te bond word laat ik haar gewoon huilen, weet ze ook weer waar ze aan toe is. Het is niet leuk maar ik denk wel dat het helpt. Succes
 
Terug
Bovenaan