8 RONDES OF VERDER...WIE OOK???

Hallo;

Ik zit al bij verschillende topics maar deze sprak me ook erg aan! Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Marie en 25 jaar, ben 6 1/2 jaar samen met mijn vriend, waarvan we ongeveer 4 jaar samen wonen, hij is 30 jaar ! We zijn een paar maanden terug een geregistreerd partnerschap aan gegaan! En we gaan binnenkort verbouwen, krijgen een stuk bij de woonkamer aan, cv, open keuken, garage etc. Dus hele verandering! Wij zijn inmiddels in ronde 14 aanbeland! Dus meer als een jaar bezig, vorig jaar juni heb ik mijn mirena laten verwijderen! En nu dus nog niet gelukt, erg fructerend! En ook erg moeilijk en confronterend als je bij anderen hoort dat het wel in een keer lukt! Hoop dat ik met jullie mee kan kletsen!

Liefs Marie

Hey joepie,

Ik verhuis mee maar kan niet beloven dat ik erg actief meeklets. Het voordeel van mij van het andere topic is dat we daar maar met drie of vier waren en dat was goed bij te houden. Zoals je weet zijn we bij de klusbabes erg actief met kletsen en kan ik soms daar al amper de tijd vinden om te reageren ! Ik ga dus mn best doen...zag dat mama ook al hierheen was verhuisd he   ! Mn nod is 26 september mama, die van jou toch de 24e als ik het goed heb he ? Haha joepie, ook rimke in de gaten aan het houden he...tja wel erg spannend   nu hoor. Hoop zo dat ze haar meisjes nu in haar armen heeft ! We zijn nu een uitje aan het plannen op 25 oktober. Wel leuk, we kletsen al ruim 31 topics en nu gaan we elkaar ontmoeten !!!!! Meiden, fijne dag

Liefs happy

O sorry, andere meiden die ik nog niet kon, welkom ! Ik ben dus happy, 33 jaar en ook al weer net als marie las ik, bezig aan ronde 14 ! Toch sta ik er nog niet achter om verdere stappen t eondernemen dus daar wacht ik nog even mee......

Liefs happy

hallo
ik heb ook een beetje bij de andere topics zitten kijken en deze sprak mij ook het meest aan
ik ben mira 26 jaar net getrouwd(11 07) en heb een zoontje marek van net  2  (27 08)
sinds eind februari begin maart zijn wij al bezig voor een broertje of zusje
Deze heeft blijkbaar niet zoveel haast als zijn grote broer toen was ik binnen 2 maand zwanger Ik ben naar de bevalling niet meer aan de pil geweest dit keer en het lijkt wel of de boel bij mij binnen niet meer functioneerd hahaha...
ik hoop gezellig met jullie mee te mogen kletsen
groetjes mira

Goedemorgen dames,

Heb begrepen dat we verhuizen naar deze topic. Gezellig. Klets weer gewoon mee als het goed is.

Het is hier weer een regenachtige dag. bah wat balen zeg.
Nu wilde ik toch op iemand reageren maar heb geen idee meer wie. Ga even teruglezen

Debbie

O ja weet het alweer.

Happy wat grappig dat jullie al zolang contact hebben met elkaar. 31 topics. En zo te zien worden er ook afspraken met elkaar gemaakt. Leuk zeg.

Hier valt eigenlijk weinig te vertellen. Ben nog niet in de klusperiode aangekomen. Alhoewel als ik weer een lange ronde heb net als de vorige twee keer. Klussen staat nu dus op een laag pitje. Komend weekend krijgen we het weer druk. hahaha. Maar ja we zijn dan ook gezellig op vakantie dus helemaal spannend. Gaat het straks een Limburgertje worden of niet. hihi.

O ja weet niet wie er kon vertellen hoe het pendelen werkt maar zou iemand nog kunnen uitleggen hoe het werkt. Ben ook wel erg nieuwsgierig geworden.

Debbie

Hallo allemaal,

Ik ben Sterre 31 jaar (mijn man 44)   en ook ik ben gisteren ongesteld geworden en ben nu beland in ronde 9!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben gewoon intens verdrietig waarom het niet lukt. Ik heb van alles geprobeerd, om de dag de hele cyclus, dan een hele marathon gehouden 2 weken lang, (niet aan te raden overigens pff), ovulatietesten, maar het mag niet lukken!

Ik ben gewoon zo moe! Ik kan er niet niet aan denken en wil geen teleurstelling meer. En dan die mensen die zeggen, ja je moet er niet zo mee bezig zijn! Daar wordt ik niet goed van. Alsof je dat gevoel even kunt uitzetten ofzo. Verdriet en woede kun je toch ook niet even stop zetten omdat je dat niet wilt!

Ben voor andere buikklachten bij de gynaecoloog geweest en voor zover ze met inwendige echo's iets kunnen zien, was alles op het eerste oog in orde. Maar zoals de statistieken aangeven 85% in het eerste jaar 92% binnen 2 jaar. Dus zei ze: je moet het maar zo bekijken, je kansen worden groter!!

Nou ben benieuwd.............

Ik kan niet beloven dat ik veel mee klets, ben niet zo'n schrijver, maar lees wel iedere dag!!

Liefs Sterre!!

Hallo dames,

Wat gezellig zeg dat jullie er allemaal bij zijn gekomen!!!
Kan nog niet iedereen onthouden, maar straks zullen de diehards wel overblijven en dan vormen we vast een hecht groepje!!!
Wat vervelend dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten, maar wel fijn dat je steun aan elkaar hebt...

Ik word altijd een beetje jaloers op de meiden die binnen 1 t/m 4 rondes zwanger zijn...Gun het ze allemaal van harte hoor, maar IK WIL OOK ZO GRAAG!! En het is net of het nu meer opvalt dat er om je heen ook zoveel meiden zwanger zijn! Echt, je hoort het iedere dag weer, soms word ik er een beetje moedeloos van!

Happy, fijn dat je hier ook meekletst, anders wil ik het andere topic ook wel aanhouden hoor, als je dat prettiger vindt...Dan kletsen er meer meiden hier mee, maar dan houden we voor mama2006 en jou en mij het andere topic erin...
Vind het toch wel fijn om je af en toe te spreken, vind je zo'n lieverd! En wat leuk dat jullie af gaan spreken zeg! Wij hebben dat ook afgesproken met de kluskippies, het liefst als we allemaal zwanger zijn, of een spruitje hebben, maar als dat niet lukt, dan gewoon lekker zo!!

Ester, wat grappig dat je ook uit Twente komt, ik woon nu in Salland, sinds iets meer dan een jaar (vriendje woont hier) maar mijn ouders en zussen en fam. woont allemaal nog in Twente, dus ik kom er vaak! Altijd gezellig he!?

Sterre, wat vervelend meis dat je weer ongesteld bent geworden...bij mij heeft het vandaag ook echt goed doorgezet, maar ik zat zaterdag na mijn lage temp al met mijn hoofd in de volgende ronde, dus ik ben er alweer klaar voor!
En het is erg moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn, ik zei dat ook tegen vriendjelief dit keer, maar ik weet niet hoe dat moet?! Ik voel m'n eisprong toch heel goed, en dan wil je toch klussen...of je zin hebt of niet, want anders weet je zeker dat het niet raak is...Ik snap ook niet goed dat mensen dat tegen je zeggen, ook al bedoelen ze het vast wel goed!

Nou, vriendje vertelt nu net een verhaal...een vrouw in een dorpje bij ons uit de buurt, was een kennis van een collega van hem (ken haar zelf niet) heeft zichzelf opgehangen...was 8 MAAND ZWANGER....bbbrrr...kreeg er kippenvel van...hoe kun je dat nou doen? Hij wist niet of het kindje nu gehaald was of niet...bah bah bah, niet teveel over nadenken...arm kindje...

Meiden, ik ga zo aan het eten beginnen! Fijne avond!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan