8 weken zwanger en nu al een buik te zien???

Ik heb het bij de 2e met 9 weken aan familie verteld omdat ik gewoon veel kleding echt niet meer dichtkreeg! Op mijn werk kreeg ik ook al de vraag of ik een baby verwachtte! Daar nog maar even ontkent haha.
Of het de darmen zijn weet ik niet, ik hsd wel vaak een heel opgeblazen gevoel, de buik is alleen niet na een aantal weken minder geworden zoals je soms weleens hoort omdat de darmen dan tot tust komen.. 

Ik ben nu over de 30 weken en moet vanaf week 24 al horen dat ik echt wel enorm ben. 

Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger en heb ook aan het einde van de dag een erg opgezette buik! Broeken zitten eind van de dag echt niet lekker meer. Ik ben overigens nog geen gram aangekomen... wel gebeurt er een hoop volgens mij in de onderbuik is dat ook normaal dat je dat allemaal voelt? Menstruatiepijn/steken/borrelen. Moet nog 2 weken wachten op mijn eerste echo de tijd kan niet snel genoeg gaan nu wat mij betreft!

Hier hetzelfde, ook de tweede. Ik heb flinke buikspieren en een normaal gewicht. Toch nu bij 8 weken zie je het echt wel! Lijkt ook of met een volle blaas de baarmoeder omhoog wordt geduwd. 

Terug
Bovenaan