8 weken zwanger en symptomen weg

<p>Goedemorgen allemaal..</p><p>ik plaats nu voor het eerst een berichtje hier en hoop op een aantal reacties. Ik maak me namelijk nogal zorgen omdat ik nu 8 weken zwanger ben en al mijn symptomen lijken verdwenen te zijn! Ik was misselijk, had gevoelige borsten en was heel erg moe.. sinds gister lijkt dit allemaal over. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben zwanger na ruim 3 jaar ivf dus misschien een beetje over bezorgd en wil daarom niet meteen de gyn. Bellen maar zou wel graag even gerust gesteld willen worden. Vorige week hebben we met 7 weken wel een mooi kloppen hartje gezien! </p><p> </p><p>Liefs</p>

Hoi, 
Dat hoeft helemaal niks te betekenen hoor. Ik heb helemaal geen symptomen gehad..en ben inmiddels bijna 24 weken zwanger. Geniet er maar even van. Want ze kunnen ook zo weer terug komen. 
Groetjes

Hoi, 
Dat hoeft helemaal niks te betekenen hoor. Ik heb helemaal geen symptomen gehad..en ben inmiddels bijna 24 weken zwanger. Geniet er maar even van. Want ze kunnen ook zo weer terug komen. 
Groetjes

Hoi, Heb hetzelfde gehad. Tot een week of 8 allerlei symptomen en daarna werd het ineens minder. Bleek allemaal goed te gaan en inmiddels 35 weken zwanger!

Hi,
Ik ben nu ook 8 weken en bij mij zijm ze ook ineens weg. Ik ben ook aan het twijfelen. De vk zei tegeb mij dat het kan. Ik heb nog wel gevoelige borsten. 

Hoi lynn sey,
Mag ik vragen hoe het verder met je gegaan is? Ik zie dat dit topic van afgelopen juli is en ik heb echt werkelijk exact het zelfde als jij.
Hoop eigenlijk op een geruststellend antwoord.

Liefs,

Hee! Morgen 11 weken hiero en sinds begin 10de week ook opeens symptoomloos door het leven.
Wel hoofdpijn vandaag.. dus ik maak me ook zorgen...
Herkenbaar voor iemand?

Terug
Bovenaan