8 weken zwanger en symptomen weg

Hoi! Ik zie dat er nog wat reacties zijn gekomen.. met mij gaat het heel goed ben inmiddels 19 weken zwanger en ons meisje is van top tot teen goed gekeurd met de 20 weken echo afgelopen week! De symptomen kwamen na een aantal dagen ook gewoon weer terug. Over het algemeen had ik niet veel symptomen dus dat zorgde bij mij ook wel voor extra spanning aangezien we 4 jaar op deze zwangerschap hebben moeten wachten. Maar alles is dus helemaal goed :)
liefs 

Daantje 

Ik heb dit ook gehad, de hoofdpijn, symptomen weg hele mikmak.  Heb zelfs tussen de 6 en 9 weken bloedverlies gehad ben inmiddels 40+4 weken. 

Ieder lichaam reageert anders en sommige dagen heb je nergens last van andere dagen is het bijna niet.meer te doen haha. 

Succes.

Ik herken je onzekerheid helemaal! Maar de symptomen kunnen ook wat schommelen. Ik liep op een gegeven moment de hele dag in mn borsten te knijpen haha en als ze dan minder gevoelig waren dan was er paniek. Mijn misselijkheid en vermoeidheid waren ook per dag meer of minder aanwezig. Ben zelf inmiddels dikke 12 week zwanger en alles gaat goed. Maar kan nog steeds altijd niet wachten tot de volgende controle om te zien of alles goed is. 

Ik herken je onzekerheid helemaal! Maar de symptomen kunnen ook wat schommelen. Ik liep op een gegeven moment de hele dag in mn borsten te knijpen haha en als ze dan minder gevoelig waren dan was er paniek. Mijn misselijkheid en vermoeidheid waren ook per dag meer of minder aanwezig. Ben zelf inmiddels dikke 12 week zwanger en alles gaat goed. Maar kan nog steeds altijd niet wachten tot de volgende controle om te zien of alles goed is. 

Terug
Bovenaan