8 wk zwanger en niets te zien op echo?!

Fijn jullie reacties te lezen!
En ik ben verbaasd dat jullie bijna allemaal inwendige echo's kregen. Wist niet dat ze dat zo vaak deden onder de 12 weken.
Heb tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje 2 vroege echo's gehad, voor de termijn, 1 met ongeveer 7 weken, en 1 met ongeveer 10 a 11 weken. Beide werden uitwendig gedaan, er werd net als vandaag helemaal niet gesproken over evt een inwendige echo. Toen was er beide keren duidelijk een vruchtje gezien, vandaar mijn angst ook nu.
Wat ik weet van de vorige keer, is net waar jij het ook over had, Kari, dat ik een achterovergekantelde baarmoeder heb, dus ook dat kan natuurlijk verklaren waarom die zo moeilijk zichtbaar is.
Heb vanmiddag 2 zwangerschapstesten gehaald. Weet dat dat weinig zin heeft, want ook al is het misgegaan, dan zitten er nog wel een tijdje hormonen in mijn lichaam, maar moest gewoon iets doen. Er verscheen een vette plus, maar ja dat zegt zo weinig. Maar werd er stom genoeg toch een klein beetje blij van.
Nu maar afwachten tot maandag, en ga dan zeker vragen om een inwendige echo, want wil echt voor mijn vakantie een beetje meer zekerheid.
Bedankt voor jullie reacties! Liefs Sara

Terug
Bovenaan