8 wkn zwanger en knetter onzeker

Hoi allemaal,
ik ben vandaag precies 8 wkn. Heb woensdag een echo gehad met 7 wkn 4 dgn en was nog te vroeg... Ik maak me nu toch zorgen als ik hier lees dat de meeste dames met 8 weken al een bewegend kindje hebben gezien... Er was een vruchtzak te zien en de eierdooier maar meer nog niet. Dat zou kunnen betekenen dat ik pas rond de 5 wkn ben volgend de echoscopiste, maar dan klopt het weer niet met mijn laatste menstruatie... Ook heb ik sinds deze week bruine afscheiding.

Het is mijn tweede zwangerschap en mijn zoontje is 7 dus ik kan me niet meer herinneren of ik dit toen ook had.

Ik maak me nu veel meer zorgen dat de eerste keer...

Zijn er meer vrouwen hier die in de 7e week een echo hebben gehad en nog niets konden zien???

Gr Chihuahuaatje

Hey meis!
Helaas kan ik je hierbij niet helpen,
Zelf krijg ik deze echo met 8+3 en de anderen had ik met 9+2 en 10+1
Dus sorry maar ik hoop op goed bericht voor je meis!

Hoi,

Ik vind het maar een beetje raar hoor,ik heb met 6weken een echo gehad en toen kon ik de kleine al zien met hartactiviteit.

Ik vind het dus maar raar.

Nou ik hoop dat je snel wel een goede echo hebt.

Heb je geen buikkrampen gehad,en geen rood bloed verlies?

Ik heb in okt een missed abortion gehad en toen was ik 10 weken volgens mijn eigen telling,toen ik de echo kreeg bleek het vruchtje al met 5 weken gestopt te zijn,hoop voor jouw dat dit niet het geval is en dat het nog allemaal goed komt.

Wanneer mag je weer op controle bij de vk?

Gr. Rian

Heb je een inwendige of uitwendige echo gehad? Dat maakt natuurlijk verschil. En het kan natuurlijk zijn dat je toch minder ver zwanger bent. Had je wel een regelmatige cyclus?
En bruine afscheiding kan vanalles zijn... Als je helderrood bloed gaat verliezen met buikkrampen, dan is het meestal niet goed.
Dus voor nu kan je er eigenlijk weinig van zeggen.
Wanneer heb je de herhaalecho?

Ik mag de 13e terug komen. 1 dag voor onze huwelijksreis... Heb in en uitwendig gehad... Ik heb helemaal geen pijn en alleen wat bruine afscheiding...

Ik hoop dan maar dat ik stiekem toch minder ver ben...

Ik had een goede echo met hartactiviteit met 7 weken. Ik had hem wel inwendig. Ik heb afgelopen een echo gehad met 8,5 week en via de buitenkant kon ze ook niet veel zien. Dus toen ook inwendig. Bij mijn vorige en deze zwangerschap klopt de tijd ook niet. Bij mijn zoontje was ik 2 weken korter dan gedacht en bij deze zwangerschap 1 week. Ik hoop zo dat je 5 weken ben.bruin bloedverlies is vaak niet zo erg, maar helder rood.... Sterkte meid de komende dagen tot de 13e.

Jeej wat naar dat je nu zo onzeker bent! Tis wel raar inderdaad, maar toch hoop ik dat je gewoon minder ver bent meid!
Kan je niet de vrijdag al voor een echo? Lijkt me vervelend als het mis is en je gaatde dag erna op honeymoon. Sterkte ik ga voor je duimen!

Terug
Bovenaan