8 wkn zwanger en knetter onzeker

Het valt me op dat het vooral in de ochtend bij de urine en ontlasting is dat ik bruine afscheiding heb. Ik hou me hart vast... Dit is niet leuk zeg om zo onzeker te zijn! Weg roze wolk!

Ik denk dat ik het maar los moet laten. Als het niet goed is heeft het een reden...

Ik zie het de 13e wel, als er dan niets gegroeid is, weet ik dat mijn nare onderbuikgevoel klopt...

x

Ik weet wat je doormaakt!

Vorig jaar hadden wij de eerste echo met 6 weken en toen werd ons verteld "oh je bent pas 4 weken..." maar volgens mijn telling was ik echt 6 weken! maar goed je gaat naar huis en bent ineens van die roze wolk af geknikkerd....
Bij ons bleek het toen om een windei te gaan, en is het door domme fouten van onze verloskundige uiteindelijk in de 14e week pas weggehaald...
(Verloskundige heeft ons behoorlijk aan het lijntje gehouden...)
Nu wil ik je met mijn verhaal niet bang maken, maar wil je wel meegeven dat als er bij de volgende echo nog niets te zien is vraag gelijk of je doorgestuurd mag worden naar een Gynaecoloog!!

Ik heb me er toen heel erg in verdiept, en het komt best vaak voor dat er bij de 2e echo ineens een hartje klopt, dus nog wel hoop houden hoor!!

Heel veel sterkte de aankomende weken!!
Liefs

Terug
Bovenaan