8mnd en 1x slapen overdag

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames

Tarik is nu 8mnd en wil s'ochtends niet meer slapen wel slaap hij van 11.30 tot ongeveer 14.30 en verder overdag niet eigenlijk.
Hij is om 7.00 wakker en gaat om 19.00 s'avonds naar bed.
Is 1 slaapje wel genoeg?

Groetjes Mascha

hoi,

ik denk dat als jouw zoontje dit aangeeft en verder niet huilerig is, het prima is. hij slaapt toch ook 3 uur smiddags en met die 12 van de nacht zit je op 15.
thuis merk ik ook dat Joris soms genoeg heeft aan 1 keer slapen en nog een keer dutten (30 min).

gr floor

Wij hebben hier volgens mij wel een slaapkopje....

Nick wordt 's morgens om 7.30 uur wakker
Gaat dan rond 10.00 uur weer naar bed tot 11.00 uur
Slaapt dan van 12.30 uur tot 14.30 uur.
Slaapt weer van 17.30 tot 18.30 uur
En van 20.30 uur tot 07.30 uur....

Ik kan hem echt niet langer wakker houden...
Dan nog maar lekker veel slapen...

Ja, is het weinig....Ik denk dat je kindje zelf wel aangeeft hoeveel slaap het nodig heeft...

Groetjes Mootje

even vergeten te vermelden....Nick is ook bijna 8 maanden.....

Bedankt voor jullie reacties,
hij slaapt trouwens niet altijd van 19.00 tot 7.00 soms slaapt hij door en soms is hij s'nachts wakker en dan krijg ik hem soms met de speen weer stil en soms echt niet anders dan met een flesje.

groetjes mascha

Hoi Cicek,

Loek slaapt meestal 's  morgens een uurtje van 7 tot 8 uur en 's middags rond half 1 tot ongeveer 3 uur.

Loek doet dit al een geruime tijd en wordt vrijdag 9 maanden

Chantal

Hoi Cicek,

Loek slaapt meestal 's  morgens een uurtje van  8 tot 9  uur en 's middags rond half 1 tot ongeveer 3 uur.

Loek doet dit al een geruime tijd en wordt vrijdag 9 maanden

Chantal

Hoi Chantal

dat deed Tarik dus ook  , maar nu wil hij s'ochtends niet meer slapen gilt moord en brand.
Dus ik ga hem nu om 7.00 dan maar gewoon aankleden en kijken hoe het verder gaat.

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan