8mnd en 1x slapen overdag

Hoi Mascha,

Janneke slaapt nog geen 3 uur op een dag. Ik vind het best lang van half 12 tot half 3!
Lekker hoor.
Janneke slaapt 's ochtends misschien 3 kwartier van 8.45 tot 9.30 uur.
en 's middags van 12.30 tot 14.00 en dan ligt ze om 16.30 ook nog eventjes, maar volgens mij slaapt ze dan ook niet. Dan ligt ze alleen te duimen...

ps. wat was jouw nickname eerst ook alweer?
groetjes Marina

Ik heb een erg nieuwsgierig kind dat niets van de dag wilt missen. Het is me nooit gelukt om er een slaapritme in te krijgen. Soms slaapt hij maar 1x op een dag heel kort (30 minuten) en de volgende keer haal ik hem op van het KDV en dan heeft hij 2,5 uur achter elkaar geslapen.

Tussen 19.00 en 19.30 uur gaat hij naar bed.
Zolang ze niet piepen is het prima. Vaak geven ze zelf wel aan of ze moe zijn of niet.

Groeten, Mariëlla

Hoi Marina

Dat weet ik niet meer volgens mij mascha81,
mijn email adres deed het opeens niet meer dus moest ik alles nieuw aanmaken,
heel vervelend,
en alle namen waren bijna bezet en aangezien mijn man turks is en cicek in het turks bloem betekend dacht ik ik probeer dat eens en dat werkte.
maar ik ben al een hele tijd op dit forum,
alleen nu een andere naam.

Groetjes mascha

Hallo,

Pepijn is 18 april 9 maanden. Pepijn slaapt overdag haast niet soms een half uurtje. Hij heeft het veel naar zijn zin om te slapen en is ook veel te nieuwsgierig. Af en toe heeft hij een inhaaldag denken wij want dan slaapt hij bijna alleen maar. Hij gaat s'avonds rond 19:00 uur naar bed en slaapt heel de nacht door.

Ik denk maar zo, hij geeft het wel aan als hij meer wil slapen.

Hoi Mascha,

mijn dochter Sophie (bijna 10 maanden) slaapt overdag bijna niet. Ik ben nu aan het proberen om haar maar 1 keer te laten slapen, maar ook dan slaapt ze meestal maar 40 minuten.......
Vaak als ik aan het eind van de middag ergens heen moet valt ze wel in de auto in slaap.
Ben zo jaloers als ik moeders hoor van wie de kinderen 2 of 3 uur slapen! Ik heb vaak geen moment voor mezelf op een dag...... Gaat vast wel weer over...

'sNachts slaapt ze ook slecht....denk dat ze gewoon niets wil missen.

Groetjes, Natalie

Terug
Bovenaan