8mnd toetje!!

Hoi,

Ik heb 3 zoontjes van 8jr 3 jr en 8,5mnd.
De oudste twee kregen op deze leeftijd nog geen toetje voornamelijk omdat zij nog niet zelf konden zitten op deze leeftijd en dus vaak nog apart hun warme maaltijd kregen.
De jongste daarin tegen kan al een paar weken zelf zitten en eet zijn maaltijd tegelijk met ons en hij is dol op danoontje en word echt boos als hij ziet dat zijn broers een toetje krijgen en hij niet!
Alleen ben ik er niet zo blij mee om hem nu al danoontje te geven, hij krijgt nog bv en drinkt nog geen opvolgmelk!!
Wat geven jullie als toetje??
zijn er ook babytoetjes zonder koemelk??

Alvast bedankt MJ

hoi
ik heb altijd gewoon danoontje gegevn of je kan het fruithapje als toetje doen,je hebt ook van alpro soja toetjes zeg maar das op sojamelk basis.kan niet veel kwaad hoor gewone toetjes nu al.of iets van yogurt met rooscvicee er door heen gr wendy

hoi hoi,

Je hebt van danoontje ook een toetje dat gemaakt is met opvolgmelk. Onze dochter van 7 maanden krijgt dit ook en smult er heerlijk van.

Groetjes Anne

Hoi!

Tom kreeg tot  11 maanden bv. (de laatste maanden natuurlijk wel geleidelijk afgebouwd tot dat ik op 2 voedingen zat) toen ik op 2 x bv zat, at hij al redelijk normaal mee..
en gaf ik hem ook danoontje met opvolgmelk (danoontje start heette dat toen)
(hij kreeg toen ook nog geen opvolg melk!!)

Misschien is dat wat?

Nens

Hier kregen ze altijd borst als toetje

Maar je zou i.p.v. die zoete dingen ook fruit als dessert kunnen geven, of pannenkoeken (die kun je ook van bv maken) of gewone yoghurt (mag als er geen verhoogde allergiekans is vanaf 6 maanden).

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties, ik ga die danoontje start maar eens proberen heeft hij het idee dat hij hetzelfde krijgt als zijn broers!!
En de borst krijgt hij als 2e toetje

Gr MJ

ik gaf evy in het begin magere yoghurt gemixt met fruithapje (had vaak nog een beetje over)

Maar je hebt ook danoontjes voor vanaf   4 maand. zit geen suiker in

Terug
Bovenaan