8weken en miskraam

hoi allemaal had een poosje gelden gechreven over mijn 4de zwangerschap
vandaag echo gehad en het hartje klopte niet meer
nu moet k tot volgende week wachten of het vanzelf komt
pffffffffffffffffffffffff
en dan die domme reacties van mensen
ach je ben nog jong blablabla

iemand ervaring mee hoelang zoiets duurt en hoe het voelt???
 
hoi

wat jammer dat de zwangerschap zo heeft moeten eindigen. veel sterkte. ik wet niet hoelang zo iets duurt. heb zelf wel een miskraam gehad maar dat was al vrij snel toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en bloedde daarna gewoon veel.
sterkte. en ook al benje jong dit kindje was niet minder gewenst
 
Sterkte meis. En sorry wat nou je bent nog jong. Die mensen weten niet waar ze t over hebben jong of oud het is altijd $%#^?~<$$<<$! om je kindje te verliezen. Sterkte.

Liefs tamjo
 
mijn zus heeft vorig jaar een miskraam gehad met 7 weken. op de echo bleek alles al weg te zijn, ze had al wel gevloeid. en sommige mensen Durfden ook idd te zeggen van ach je bent nog jong. hoe jong of oud je ook bent. Je WILT het absoluut niet verliezen. vanaf dag 1 ben je blij dat er wat in je zit toch? heel veel Sterkte!
 
Ik heb zelf 3 miskramen gehad en die waren alle drie weer anders. De ene keer begon het met buikrampen (heftige menstratie zeg maar) en de buikkrampen hielden pas op als het vruchtje eruit was. De tweede keer bleek ook dat het kindje met 6 weken gestopt was met leven terwijl ik met de 11 weken een echo had. De derde keer vloeide ik een paar dagen een beetje en in ene kwam het los en kreeg ik buikkrampen..

Er valt dus niks over te zeggen! Heel veel sterkte met dit verlies!
 
Terug
Bovenaan