8weken en miskraam

Op de eerste plaats heel veel sterkte gewenst. Uit ervaring weet ik hoe verdrietig dit is om mee te maken...Wat iemand anders ook al schreef; vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, is het jouw kindje en is het zo moeilijk om er dan afscheid van te moeten nemen....
Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad. Ook ik moest afwachten op wat de natuur deed. Dit duurde lang en ik kreeg toen de keus; ik mocht het ook opwekken met med, en kon kiezen voor een curretage.
Maar dit heb ik niet gedaan, voor het verwerken wilde ik graag dat ik en mijn lijf het zelf zouden doen. Uiteindelijk na bijna 3 weken ben ik het kindje verloren. Dit vergeet ik nooit meer... Hou jezelf op het moment van de miskraam in de gaten en bel op tijd bij aanhoudend bloedverlies!!!!!! En laat je dan niet afschepen.....Bij mij ging dit verkeerd, wat zorgde voor een heftig verloop.
Ik wens je heel veel sterkte, neem de tijd om dit een plekje te geven, het zal altijd een deel van jezelf en je leven blijven...

Liefs, Kyra.
 
dankjewel echt !!
alleen vraag me nu af hoe lang je zo blijft bloeden zeg
loop al vanaf donderdag met pijn in me rug en bloed best veel(meer als een menstruatie)blijft lopen
is dat normaal?
je zou zeggen dat het opeen gegeven moment op is pfff
ja over afschepen dat deed de verloskundige altoen ik bloedingen kreeg ze zeiden ach hoef niet mis te gaan en je kan niet verwachten dat we elke dag een echo gaanlatenmaken(wat ik ook snap maar kwam heel erg rot op mij over)
moest toen 10 dagen wachten van hun maar kon het nie volhouden en heb zelf het ziekenhuis maar gebeld en maandag dus echo gehad en het slechte nieuws.

groetjes desi
 
Terug
Bovenaan