8wk en mijn broeken kunnen niet meer dicht.

Hoi,

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn waarbij al snel de kleding niet meer paste. Ik ben 8wk 6dgn zwanger en ik pas nog maar 2 broeken. Ik heb niet veel gegeten want ben goed misselijk maar mijn buik groeit als kool. Ik vind het erg snel en had dit niet verwacht. Dat je nu groeit vanaf de 14 weken kan ik er in komen maar dit gaat zo snel.
Help!!
 
Hoi hoi,

Ik had precies hetzelfde probleem rond de 7 weken. Maar volgens mij was ik toen overal  wat ronder van de hormonen. Nog niet van een "echte" buik. Ik ben   nu bijna 16 weken en sinds  2 weken zie ik een zwangerschapsbuik. En het gaat heel hard in 2 weken!!!

En nu ben ik ook al best wel trots op mijn buikje!! Geniet er lekker van!

Groetjes
Marloes
 
HOI,

Ik ben nu 7,5 week zwanger en bij mij zie je ook al sinds een week een klein buikje en een beetje rondom mijn taille iets meer. Ik heb van mij zelf een maatje 38 en bij sporten altijd van die strakke aerobiqpakjes maar dat kan echt niet meer. Ik had het idee dat iedereen naar mijn buik keek hihi!
Ik heb nog nooit een buik in mijn leven gehad dus ik moet wel wennen. Ik vind het niet erg om een buik te krijgen maar wel als het nog geheim is! Donderdag heb ik gelukkig al de echo en als die goed is dan is het geen geheim meer!

gr
marielle
ps: ik begin ook langszaam uit mijn bh te groeien en ik heb al een cup D!!!
 
Ben morgen 7 weken en ook bij mij trekken mijn broeken enorm in mijn kruis. Vooral aan het einde van de middag en 's avonds zitten ze ook in mijn taille veel te strak.
Heb van het weekend een joggingbroek gekocht voor 's avonds: een aanrader!
Ook mijn sportbroek ligt al achter in de kast. Die kan ik echt niet meer aan....
Inderdaad erg lastig als je het nog geheim wilt houden.
Nu 'klaag' ik al een tijdje dat ik steeds dikker wordt, dus mensen denken dat het daar aan ligt... hihi!

Femke
 
klinkt gek misschien.. maar ik ben nu in de 7de week.. en ik heb al een enorme buik..

't is ons 2de kindje maar zo snel een dikke buik  dat had ik toch niet verwacht hoor..
gelukkig heb ik broeken met elastiek.. dus dat rekt nog wel mee.. maar kan hem echt niet inhouden..

greta
 
Hallo,

Ook ik heb hier "last" van. Ben nu 9w3d en heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan. Zit eigenlijk wel erg lekker....
Mijn gewone broeken zitten over het algemeen niet echt lekker, dit is al zeker 2 weken zo. De rits gaat nog wel dicht, maar de bovenste knoop niet en de tailleband zit al helemaal te strak. Ik kan nog wel een paar broeken aan, maar dan... wat moet ik daarbij aan.

Ik heb het gevoel dat iedereen het al kan zien, en veel mensen weten het nog niet. Ik ben nu wel zover dat het me niet meer uitmaakt, dan zien ze het maar. Maar ik moet het op mijn werk nog wel vertellen.

Ik ben ook zwanger van de 2e, misschien dat mijn buik daardoor zo snel groeit. En niet allen dat, mijn borsten zijn ook zeker al 1 cupmaat groter gegroeid!

Eswemama.
 


Hallo..

Dat laatste berichtje, komt me zo bekend in de oren! Ik ben zelf morgen (zaterdag) 10 weken zwanger, en pas sinds ongeveer 8 weken ook bijna al mn broeken niet meer, ik droeg dan wel vaak heup broeken maar tog!?

Mn buik is al flink gegroeid, kan het ook niet verberegn ik droeg altijd gewoon korte en redelijk strakke kleding. dus kan moeilijk nu ineens wijde losse kleding aandoen.. al mn broeken passen niet meer rond mn heupen en inderdaad de knopen en de boorden zijn te strak en vooral als ik zit..

Maar wat moet ik dan aan.. ik weet het echt niet? thuis kan ik een sportbroek aan doen (thuispak) maar buiten overdag dan? De positiebroeken zijn nog te groot?!
Dus wat dan? Als iemand een tip heeft laat maar weten... al te graag?!!

Aankomende dinsdag heb ik mn 2de echo.. dus alweer een heel spanning minder al alles goed is! allemaal veel succes en veel geluk!!

Liefs Chantal

 
Terug
Bovenaan