8wk en mijn broeken kunnen niet meer dicht.

Ha Meiden,

Ik ben nu zwanger van onze 1ste kiddie. Ik zit nu op 30 weken...
Toen ik 5 weken zwanger was vroegen mijn leerlingen al of ik zwanger was! Maar mijn darmen waren gewoon flink uitgezet... Na een aantal weekjes was mijn buik weer plat. Na 10 weken werd ik weer dikker, en ik vreesde echt voor mijn trouwjurk...
Met 13 weken ben ik getrouwd in een strakke jurk,en die paste nog! Hoewel hij iets strak zat bij mijn borsten... Is alles goed gegaan, en heb ik prachtige foto's...
Toen ik ineens mijn broeken niet meer paste, en over ging op positiekleding zaten mijn broeken de ene week super, en de andere week zakte ze weer van mijn kont af! Dat was wel eens lastig...

Geniet allemaal van jullie wondertje... En ook van jullie mooie buik. Mijn partner is reuze trots op mijn ronde buik! Dat zal bij jullie ook vast snel goed te zien zijn.

Groetjes J (dec forum)
 
Hallo allemaal!

Ik ben ook zwanger van onze tweede en ook nu weer paste ik met 7 weken niet echt meer in mijn eigen broeken. Bij mijn eerste zwangerschap was dat ook zo! Het is inderdaad best lastig, maar eigenlijk vind ik het ook weer niet zó heel erg. Ik ben erg trots op mijn zwangerschap en zodra onze eerste echo goed is, zal ik 'm showen ook!

Marion
 
Hoi

Ik ben nu bijna 14 weken en draag ook al zwangerschapskleding. Ik dacht, ik loop zo lang mogelijk met mijn gewone kleding. Maar ik werd op een gegeven moment gewoon misselijk van de strak zittende broeken. Dus ik heb nu sinds 2 weken ook zwangerschapskleding. Het zit wel heerlijk.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan