<p>Goedemorgen samen, </p><p>ik lees al een tijdje mee en vandaag heb ik mij aangemeld. Graag zou ik even mijn verhaaltje met jullie willen delen. <br />mij ben zo onzeker op het moment... </p><p>ik ben 41 jaar. Zou graag zwanger wille worden. Heb veel teleurstellingen achter de rug en daarom durf ik niet te testen. Ik weet het, zo houd je jezelf voor de gek. Want test en je weet het...</p><p>Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. En nu, deze maand - niks. <br />week voor NOD zeer pijnlijke borsten. Kon niet aanraken, zo veel pijn deed het. <br />normaal gesproken heb ik week voor NOD pijn in de rug en onderbuik, maar nu niks. Wel na de NOD zeurend en trekkend gevoel in de onderbuik en toen dacht ik: ja nu komt het echt door! Maar niks! <br />Dag later voelde ik ik een steek rechts onder en bij het lopen denderde het mee, zo een ongemakkelijk gevoel net als bij eisprong. Maar het is onmogelijk, 2 dagen na NOD eisprong?! <br />Sinds dien trekt het en zeurt het wat en elke keer denk ik: het komt nu wel door. <br /><br /></p><p>Alleen... nu dag 9 vanaf NOD. Maar Geen symptomen. Geen gevoelige borsten meer ook. Ik ben niet misselijk, kan alles verdragen qua eten en drinken. Niet moe, niet duizelig. Moet ook niet extra veel plassen ofzo. Geen zin in ander voedsel. Geen problemen met geurtjes. <br /><br /></p><p>heeft iemand ook zoiets gehad? <br />zwanger maar geen symptomen? <br /><br /></p><p>liefs Nadia </p>