9 dagen overtijd, maar.......

<p>Goedemorgen samen, </p><p>ik lees al een tijdje mee en vandaag heb ik mij aangemeld. Graag zou ik even mijn verhaaltje met jullie willen delen. <br />mij ben zo onzeker op het moment... </p><p>ik ben 41 jaar. Zou graag zwanger wille worden. Heb veel teleurstellingen achter de rug en daarom durf ik niet te testen. Ik weet het, zo houd je jezelf voor de gek. Want test en je weet het...</p><p>Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. En nu, deze maand - niks. <br />week voor NOD zeer pijnlijke borsten. Kon niet aanraken, zo veel pijn deed het. <br />normaal gesproken heb ik week voor NOD pijn in de rug en onderbuik, maar nu niks. Wel na de NOD zeurend en trekkend gevoel in de onderbuik en toen dacht ik: ja nu komt het echt door! Maar niks! <br />Dag later voelde ik ik een steek rechts onder en bij het lopen denderde het mee, zo een ongemakkelijk gevoel net als bij eisprong. Maar het is onmogelijk, 2 dagen na NOD eisprong?! <br />Sinds dien trekt het en zeurt het wat en elke keer denk ik: het komt nu wel door. <br /><br /></p><p>Alleen... nu dag 9 vanaf NOD. Maar Geen symptomen. Geen gevoelige borsten meer ook. Ik ben niet misselijk, kan alles verdragen qua eten en drinken. Niet moe, niet duizelig. Moet ook niet extra veel plassen ofzo. Geen zin in ander voedsel. Geen problemen met geurtjes. <br /><br /></p><p>heeft iemand ook zoiets gehad? <br />zwanger maar geen symptomen? <br /><br /></p><p>liefs Nadia </p>

Eigenlijk geef je zelf het antwoord al: zwangerschapstest doen. Je maakt jezelf nu helemaal gek. Ik snap dat het heel spannend is , maar zou het toch doen. 
succes ?

Hi Nadia,
Ik heb zelf geen ervaring jammer genoeg, maar wel veel verhalen gehoord van meiden die geen symptomen hadden, maar toch zwanger waren! Het enige wat jou zekerheid kan geven dit moment is een test denk ik? Misschien ben je wel hartstikke zwanger! :) 

Wat heb je te verliezen? :) Gewoon testen hoor, dan weet je het zeker. Ik kreeg pas na een week of 6 kwaaltjes, wie weet krijg jij dat ook pas na een aantal weken... dan verlang je weer terug naar nu ;-) 

Ik ben 2x zwanger geweest. Beide keren 0 kwaaltjes, pas vanaf 8 weken begon de moe-heid toe te slaan maar dat was alles. Nooit misselijk geweest, nooit gespuugd. En nu heb ik 2 dochters.
Dus zwanger zijn zónder kwaaltjes kan heeeel goed. Zeker in het begin van de zwangerschap hoef je echt geen kwaaltjes te hebben. De enige manier waarop ik vermoedde zwanger te zijn, was omdat mn menstruatie uitbleef. 
Uiteindelijk moet je toch testen om het te weten. Je pest jezelf  op deze manier ;)
TESTEN!!!!

Dank jullie wel voor jullie reacties! 
klopt! Jullie hebben helemaal gelijk en ik weet t ook wel dat dat de enige manier is om 98% zekerheid te krijgen...
maar... de reden waarom ik niet test is omdat ik bang ben dat ik in overgang ben... dat dat de reden is van het uitblijven van de ?
gezien mijn leeftijd (41) is dat niet ondenkbaar ?

Ik bedoel dat als de test negatief zou zijn na 9 dagen overtijd dat het zou kunenn begtekenen dat ik in de overgang terecht gekomen ben ?
snap je?
trouwens, als ik internet afspeur, heb ik geen symptomen van de overgang 
maar ook niet van de prille zwangerschap 

Terug
Bovenaan