9 maanden en hij probeerd al te lopen

Haha, mama van Linda, wat herkenbaar. Simon is dus ook heel snel met alles, maar heeft nu net zijn eerste tandje, toen ie 9 maand precies was. Wanhoop dus niet, Linda hoeft vast geen kunstgebitje;)
 
Inderdaad...sinds gisteren hebben we twee (scherpe!) witte puntjes ontdekt in haar onderkaak. Onze dame krijgt dus weldegelijk tanden (haha). Ze begint nu het stappen aan je handen echt leuk te vinden dus hoop ik dat haar 'snelle' ontwikkeling zich nog even doorzet want hier houd ik een halve hernia aan over...(grijns). Enige nadeel: ze is zo wel heel snel baby-af en wordt ineens al zo'n peutertje ('t gaat allemaal zo onvoorstelbaar snel). 9 maanden geleden wist ik niet eens of het een jongetje of een meisje was wat ik in mijn buik aan het ronddragen was, en kijk het nu toch al eens over het grasveld rondkruipen!
 
Mark is nu inmiddels (bijna) 14 maanden en liep echt vanaf 13 maanden.
Hij ging in ene los lopen en vanaf dat moment loopt hij de heledag door en rent ook door het huis.
Geen korte stukjes dus, nee alle kanten uit, draaien, zijwaards, achteruit, hinkelend (hihihih, grappig gezicht).
Ik ben trots!!

Groetjes Rune
 
Terug
Bovenaan