9 maanden...nog nooit doorgeslapen

A

Anoniem

Guest
hallo! Mijn zoontje is nu bijna 9  maanden en heeft slechts 1 keer een nacht doorgeslapen. Hij wordt 's avonds laat wakker, krijgt een fles en wordt dan tegen 2 uur wakker en is dan soms heel erg wakker (spelen...) en dan tussen 6 en 7 weer. Ik ben er inmiddels wel aan gewend geraakt, maar vraag me toch af of dit niet abnormaal is. Zijn er meer moeders die dit herkennen?? Misschien iemand nog goeie tips??

hoi hoi, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet herken, ons dochtertje slaapt al vanaf 10 wkn door, ontzettende mazzel! De eerste paar weken moesten we er wel regelmatig uit, of althans ik en dat sloop me behoorlijk, dus dat jij het al 9 maanden uithoudt vind ik reuze knap!
heb geen tips voor je, maar wou je wel een flinke geven!
groetjes!

Hoi,

Mijn dochter slaapt ook niet door.
In totaal denk ik nu 5 nachten in ruim 9 maanden tijd. En juist de nachten die zij sliep was ik druk met mijn andere dochter.
het sloopt!
Iedere ochtend denk ik gelukkig duurt het nog heel lang voordat het avond is. Ja het is nu ook al weer veel te laat maar ja.
Ook wij hebben alles al geprobeert.

groetjes,
Ikky

hey,

Mijn dochter is nu tien maanden en heeft misschien in het geheel een maand in totaal doorgeslapen, nog steeds word ze om 2 uur wakker het lijkt wel of er een wekkertje in dat hersentje zit, en dan krijgt ze wat te drinken, en dan wilt ze niet verder slapen heel soms wel, wat dit nu precies is weet ik niet, volhouden denk ik meer kan ik niet zeggen, het sloopt je wel maar zit niets anders op.

gr bianca

Hier nog een!
Birgit is 8,5 maand en heeft nog NOOIT een nacht doorgeslapen. Het langste was een keer 6 u achter elkaar. Nu mag ik blij zijn als ze een slaapje van 3u maakt. En idd om +- 3 a 4 u is ze wakker en nog moe maar komt niet meer in slaap, Na een uur is dat dan weer gelukt, na een schone luier een paar keer aanleggen (3x op en neer lopen) en dan leg ik haar in haar schommel... zucht. Tis idd zwaar, maar doorzetten maar he!

ooit... ooit komt de dag

Evelien

hey,jeetje zeg wat moet dat een x opbreken of niet??
onze dochter slaapt   al door vanaf dat ze 5weken was en sinds z''on 3mnd van 19.00 tot soms 09.00,dus ik mag mn handen dichtknijpen.
ik hoop dat voor jullie ook snel   rustige   nachten komen!!!!groetjes

Ook hier geen doorslaper. Ik kan het volgens mij ook op 2 handen tellen. Jennifer is nu 8 maanden en een week oud en sinds een aantal dagen komt ze nog maar 1 keer per nacht voor de speen. Hiervoor was het 3 of 4 of 7 keer ofzo...Alleen is dit om 5 uur en is ze bijna klaar wakker en ligt ze te spelen in haar bed...aahhhh en om 6 uur gaat de wekker...je begrijpt de afgelopen dagen nog steeds moe omdat de dag al om 5 uur begint.. zelfs op mijn vrije dagen.
Tja wij liggen ook niet voor niets om 10 uur echt in bed!!!(soms al om half 10 hoor!!)
Maar ik maak nu dus wel eindelijk flinke rukken met slapen. Das wel lekker.

Je leest het er zijn er veeeeeeellll meeeeerrr met het probleem!!

Jeetje meiden ik heb bewondering voor jullie. Oke je moet wel, maar jullie doen het toch maar ...... Pfffff dan heb ik echt niets te mopperen. Mick slaapt vanaf 10 wkn door.
De laatte tijd slaapt ie van 19 uur tot 7 uur en dat vind ik al vroeg ..... ben ook zo verwent want hij sliep eerst altijd tot een uurtje of 8 half 9. Maar al ik jullie verhalen lees dan mag ik heel blij zijn.

Hoop dat jullie monstertjes snel door gaan slapen, heel veel succes.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan