9 maanden...nog nooit doorgeslapen

Geen zorgen. Onze kleine dame heeft er ook een handje van om midden in de nacht een knuffel te willen. Ik was gisteren met haar bij de kinderarts in het WKZ voor andere zaken en daar heb ik gevraagd of het niet raar is dat een kind van 8,5 maand elke nacht nog wel een keer wakker wordt. NEE DUS! Ik dacht echt HUH! Zij zei dat de meeste kindjes van deze leeftijd dat wel hebben positieve uitzonderingen daargelaten. Ze worden dan wakker en beseffen dat ze alleen zijn en willen dan even aandacht. Gaat vanzelf weer over... ik hoop voor jullie dat het niet al te lang duurt.

gr.Ing

Herkenning;
Mijn dochter van 8 en een halve maand heeft in totaal vier nachten doorgeslapen. 7 uur naar bed, sowieso nog een late avond voeding (wordt ze wakker voor) en dan soms nog een nachtvoeding, een vroege ochtend voeding en tussendoor 1 tot 6 keer een speentje. Ik ben vorige week gestart met kindiflor van vsm en dit lijkt wel te werken. Het ging een paar nachten veel beter, nu niet meer. Maar ik heb nu het idee dat ze erg last heeft van haar tandjes die doorkomen.
Ook mij breekt het op. Af en toe gaat ze een nachtje uit logeren zodat ik even bij kan trekken.
sterkte en ik lees met je mee voor verdere tips

quote: mam82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 11:55:39'));

Herkenning;
Mijn dochter van 8 en een halve maand heeft in totaal vier nachten doorgeslapen. 7 uur naar bed, sowieso nog een late avond voeding (wordt ze wakker voor) en dan soms nog een nachtvoeding, een vroege ochtend voeding en tussendoor 1 tot 6 keer een speentje. Ik ben vorige week gestart met kindiflor van vsm en dit lijkt wel te werken. Het ging een paar nachten veel beter, nu niet meer. Maar ik heb nu het idee dat ze erg last heeft van haar tandjes die doorkomen.
Ook mij breekt het op. Af en toe gaat ze een nachtje uit logeren zodat ik even bij kan trekken.

Wat voor een soort medicijn is dat van vsm dan? voor tandjes gebruiken we dentonax. Hij lacht al als ik met het flesje aan kom lopen!

Hallo

je bent zoals je ziet echt niet de enigste.
onze zoon is nu 8 1/2 maand en heeft alles bij elkaar misschien 2 weken s`nachts doorgeslapen. meestal komt hij rond 2/3.00uur de ene keer valt hij na de speen weer in slaap en de andere keer moet hij een schone luier aan en een flesje van 60cc hebben. als we geluk hebben dan valt hij weer in slaap de andere keer duurt het een uurtje.s`morgens is het heel verschillend dat hij wakker wordt het is ergens tussen 7.00/8.30uur. onze oudste sliep al na een maand door dus het kan ook anders.
maar goed zoals een ander al zei ooit komt het wel dat ze doorslapen, dus daar hopen we dan maar op.

groetjes bg

quote: Odedootje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 20:04:34'));

quote: mam82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 11:55:39'));

Herkenning;
Wat voor een soort medicijn is dat van vsm dan? voor tandjes gebruiken we dentonax. Hij lacht al als ik met het flesje aan kom lopen!

hoi,

ik zelf was een aantal dagen geleden bij de huisarts en heb dit probleem aangekaart, en mijn huisarts zei dat ze het pobleem wel begrijpt en als ik echt alles al geprobeerd had, zoals 1. laten huilen 2. schone luier, 3. even aai over de bol, 4. lampje laten branden, tussenin nemen, etc etc dan kon zij mij verwijzen naar het ziekenhuis waar mijn dochter dan een aantal dagen opgenomen zou worden en uiteindelijk na het hele psychologische reuzenrad in te zijn geweest en als blijkt dat wij het niet fout doen dan kan er eventueel een drankje uitgeschreven worden waardoor ze zal gaan slapen, maar je moet haar daar dan wel achterlaten en dat zie ik en mijn man helemaal niet zitten, want uiteindelijk vinden ze altijd wel iets wat de ouders fout doen zei zij, dus mooi niet, en toen zei ze heb je kindival van vsm geprobeerd, en ik zei nee heb het wel gekocht maar twijfelde steeds, maar ga het toch proberen het is geen medicijn   in de zin van dat ze suf word of zoiets mijn dokter zei dat ik dit niet tot medicijn moet rekenen omdat het homeopatisch is, zal allemaal wel goed zijn, ik ben vanmorgen begonnen het heeft een aantal dagen inwerk tijd nodig, niet gelijk opgeven zij ze als je na twee weken geen resultaat ziet dan kan je ermee stoppen, taraa dat was het wat ik dus voor advies kreeg, dus het gaat hier om kindival van vsm.

gr bianca

Nog een tip
Ik heb idd ook kindival in huis, maar ik heb sinds mijn laatste bezoek aan de homeophaat ook coffea D6  van VSM (kun je bestellen bij de Etos)
Die homeopaat heeft dat toen uitgetest. Dit is speciaal voor kinderen die 's nachts wakker worden en dan moeilijk of niet meer in slaap komen. Ik geef tabletje vaak als ze zo'n moment heeft 's nachts of ik probeer t 's avonds al, maar met die homeopathische dingen mag je eigenlijk een half uur voor en erna niets eten of drinken (en tandepoetsen) dan werkt t niet goed, omdat t via het mondslijmvlies moet worden opgenomen, end dat is 's avonds wel eens lastig.

Ik merk dat ze als ze dan weer in slaap is, dat ze vaak goed slaapt, 4 of 4,5 uur ten opzichte van normaal 2 a 3 uur...
De homeophaat zei, 1 voor t slapen gaan en dan weer 1 als ze weer wakker wordt. Verder niet te veel anders werken die dingen averechts. En het kan verder geen kwaad t is homeophatisch. Alleen wat specifieker voor 1 probleem en niet van die kinderlijn, waarvan de docering vaak maar heel klein is.

Verwacht er geen wonderen van ook niet van kindival, het is en blijft homeopathisch.
Sorry voor t lange verhaal maar wou t even goed uitleggen.

groetjes Evelien

hallo allemaal,wat ben ik opgelucht dat wij niet de enigste zijn.....
onze zoon van ruim 10maanden slaapt ook zo slecht....alles geprobeert......niks helpt,nu ook met vsm begonnen,ben erg benieuwd.....hoop dat dit dan toch help,weten het ook niet meer.....
je word er zelf ook hopeloos van,weinig slaap,geiriteerd.......maar we blijven telkens maar zeggen; "het komt goed,eens komt de dag dat hij doorslaapt"!! dus daar houden we ons aanvast!! maar wel fijn dat je hier zoveel begrip krijgt en dat er meer zijn en dat je dan ook 'echt' begrepen word,dat je niet de enigste bent.....je voelt je dan zelf zo onzeker he!! maar okey,meiden; 'we houden de moed erin he!!'
thanks voor alle steun!! groetjes inet

Oooh wat heerlijk. Gisteren geslapen van kwart voor 10 tot 6 uur!!!!! Dat komt niet vaak voor... Ga zo door lieve kleine meid hihi...

Wij zijn sinds een paar dagen begonnen, met laten huilen 's nachts. Dit is niet de reden waarom ze vannacht heeft doorgeslapen, maar wel erg welkom. Heeft iemand een supermiddel tegen wallen???? hihi...
Normaal slaapt Jennifer na d'r warme hap zo'n 2 uur en dan maak ik haar om 8 uur wakker voor de laatste fles. Gisteren had ze geen zin om te slapen...geen probleem dacht ik vond ik wel gezelli!!! Om 7 uur werd ze wel erg moe, maar vond het onzin om haar voor een uurtje naar bed te brengen..dus lekker geknuffeld op de bank...
En als dank voor al dat geknuffel heeft ze de hele nacht geslapen!!!

dank je lieffie...

Terug
Bovenaan