quote: Odedootje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 20:04:34&apos

);
quote: mam82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 11:55:39&apos

);
Herkenning;
Mijn dochter van 8 en een halve maand heeft in totaal vier nachten doorgeslapen. 7 uur naar bed, sowieso nog een late avond voeding (wordt ze wakker voor) en dan soms nog een nachtvoeding, een vroege ochtend voeding en tussendoor 1 tot 6 keer een speentje. Ik ben vorige week gestart met kindiflor van vsm en dit lijkt wel te werken. Het ging een paar nachten veel beter, nu niet meer. Maar ik heb nu het idee dat ze erg last heeft van haar tandjes die doorkomen.
Ook mij breekt het op. Af en toe gaat ze een nachtje uit logeren zodat ik even bij kan trekken.
sterkte en ik lees met je mee voor verdere tips
Wat voor een soort medicijn is dat van vsm dan? voor tandjes gebruiken we dentonax. Hij lacht al als ik met het flesje aan kom lopen!
hoi,
ik zelf was een aantal dagen geleden bij de huisarts en heb dit probleem aangekaart, en mijn huisarts zei dat ze het pobleem wel begrijpt en als ik echt alles al geprobeerd had, zoals 1. laten huilen 2. schone luier, 3. even aai over de bol, 4. lampje laten branden, tussenin nemen, etc etc dan kon zij mij verwijzen naar het ziekenhuis waar mijn dochter dan een aantal dagen opgenomen zou worden en uiteindelijk na het hele psychologische reuzenrad in te zijn geweest en als blijkt dat wij het niet fout doen dan kan er eventueel een drankje uitgeschreven worden waardoor ze zal gaan slapen, maar je moet haar daar dan wel achterlaten en dat zie ik en mijn man helemaal niet zitten, want uiteindelijk vinden ze altijd wel iets wat de ouders fout doen zei zij, dus mooi niet, en toen zei ze heb je kindival van vsm geprobeerd, en ik zei nee heb het wel gekocht maar twijfelde steeds, maar ga het toch proberen het is geen medicijn in de zin van dat ze suf word of zoiets mijn dokter zei dat ik dit niet tot medicijn moet rekenen omdat het homeopatisch is, zal allemaal wel goed zijn, ik ben vanmorgen begonnen het heeft een aantal dagen inwerk tijd nodig, niet gelijk opgeven zij ze als je na twee weken geen resultaat ziet dan kan je ermee stoppen, taraa dat was het wat ik dus voor advies kreeg, dus het gaat hier om kindival van vsm.
gr bianca