9 maanden zwanger-9 maanden ontzwangeren!!!!

hoi
ik herken het ook heel erg,de eerste 6 maanden heb ik er echt last van gehad.
zowel vermoeidheid,als emoties.
moeilijk mijn dochter los kunnen laten,moeilijk mijn werk op kunnen pakken.
na 6 maanden had ik het gevoel dat ik weer een beetje mezelf werdt,al zal ik wel nooit meer mezelf worden want ik ben nu immers mama.
Mila is een ontzettend makkelijk meisje daar ben ik echt blij mee.
Op het moment ben ik nog steeds snel huilerig,vooral als ik ongesteld moet worden kan ik me depri voelen.dat had ik eerder nooit zo erg.ook om mooie dingen die mila doet rollen de tranen me over de wangen.ach laat maar gaan.
op mijn gewicht ben ik allang,ik kom niet gauw aan,weeg zelfs een kilo minder als voorheen.alleen een beetje een opgezette buik,maar daar zit ik niet mee.
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06

Lang leve de hormonen!!! Het enige waar ik last van had en nu nog heb zijn mijn tranen die nog steeds staan de dringen bij de luiken om elke boe of bah.... HAHHAHA!
En mijn band met Thomas die word alleen maar "vaster". ik heb na de KS echt even moeten aan ém! Maar nu verander ik ter plekke in een Nelleke achtig viswijf als je iets over mijn kind zegt, hahahaha!
Ik ben er eigenlijk heel goed doorheen gekomen, en het leuke is dat ik er nu nog een keer allemaal doorheen mag hopelijk!

-X- Marieke

Nou Danielle, dan heb je idd nog even te gaan als je bij Roos pas met 1,5 jaar 'ontzwangert' was. En ik ook.......

Ik moet zeggen dat ik die 9 maanden écht nodig heb gehad om mij weer helemaal lekker en als vanouds te voelen. Dat het er nog niet al te fraai (hier en daar) uit ziet neem ik op de kop toe en wordt aan gewerkt.

Eigenlijk ben ik weer gewoon de oude, niet meer of minder. Maar dingen die op tv komen danwel onderwerpen over kinderen grijpen mij nu wel enorm aan. De topic over abortus zat ik zelf met een dikke nek te tikken.

En wat je zegt.. Kom niet aan kay want ik bijt je strot af!!
Is dat dat oermama gevoel?

Esmé mv Kay

Nou volgens mij zit bij mij de navelstreng nog gewoon muuuurvast tussen mij en Marit! Mijn zus zegt altijd, daar heb je de leeuwin met haar welpje...... Ik ben echt niet benauwd in de omgang enzo hoor, maar ik heb me een partij oergevoelens!!!

Met het ontzwangeren, tja, ik denk dat ik 85% hersteld ben (de overtollige kilo's tel ik even niet mee alszijnde ontzwangeren) maar gevoelsmatig bedoel ik. Op TV trekken bepaalde dingen me meer aan dan voorheen (ken je dat reclamefilmpje van dat jongetje met hartproblemen waarvan de moeder verteld "we leven van dag toto dag" Nou brullen hoor!!! Dat raakt me echt.

Jeetje wat ben ik blij dat ik jullie gevonden heb, afgelopen vrijdag is mijn meisje 9 mnd geworden en ook ik heb meeste van bovenstaande klachten. Ben zo blij dat ik niet alleen ben....

Terug
Bovenaan