A
Anoniem
Guest
hoi
ik herken het ook heel erg,de eerste 6 maanden heb ik er echt last van gehad.
zowel vermoeidheid,als emoties.
moeilijk mijn dochter los kunnen laten,moeilijk mijn werk op kunnen pakken.
na 6 maanden had ik het gevoel dat ik weer een beetje mezelf werdt,al zal ik wel nooit meer mezelf worden want ik ben nu immers mama.
Mila is een ontzettend makkelijk meisje daar ben ik echt blij mee.
Op het moment ben ik nog steeds snel huilerig,vooral als ik ongesteld moet worden kan ik me depri voelen.dat had ik eerder nooit zo erg.ook om mooie dingen die mila doet rollen de tranen me over de wangen.ach laat maar gaan.
op mijn gewicht ben ik allang,ik kom niet gauw aan,weeg zelfs een kilo minder als voorheen.alleen een beetje een opgezette buik,maar daar zit ik niet mee.
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06
ik herken het ook heel erg,de eerste 6 maanden heb ik er echt last van gehad.
zowel vermoeidheid,als emoties.
moeilijk mijn dochter los kunnen laten,moeilijk mijn werk op kunnen pakken.
na 6 maanden had ik het gevoel dat ik weer een beetje mezelf werdt,al zal ik wel nooit meer mezelf worden want ik ben nu immers mama.
Mila is een ontzettend makkelijk meisje daar ben ik echt blij mee.
Op het moment ben ik nog steeds snel huilerig,vooral als ik ongesteld moet worden kan ik me depri voelen.dat had ik eerder nooit zo erg.ook om mooie dingen die mila doet rollen de tranen me over de wangen.ach laat maar gaan.
op mijn gewicht ben ik allang,ik kom niet gauw aan,weeg zelfs een kilo minder als voorheen.alleen een beetje een opgezette buik,maar daar zit ik niet mee.
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06