9-maandenbeurs

Hallo dames,

Alles goed met iedereen???

Zoals iedereen denk ik wel weet komt de 9 maanden beurs er weer aan van 18 t/m 22 feb aan.

Gaan er nog dames heen?? En als jullie gaan wanneer gaan jullie, en hebben jullie nog een specifieke reden om er heen te gaan of is het gewoon voor de leuk..

Ik ga zelf wel, ik ga vrijdagavond dan kan me vriend tenminste ook mee, en ik ga eigenlijk voor de leuk en eventueel ligt natuurlijk aan de prijs een 4d echo te laten maken! Dus heb er wel zin in, en ben benieuwd wat er allemaal te doen en te zien valt

Groetjes Claudia
23 wkn & 5 dgn zwanger
Mama van Chelsey (27-11-2006)

Hoi,

Kan helaas voor de 2de maal niet naar de beurs tijdens zwangerschap vanwege bekkeninstabiliteit en zie het niet zo zitten om met een rolstoel rondgereden te worden en kan trouwens ook niet lang zitten, moet het dus helaas weer missen.

veel plezier

Hoi hoi,

Ja ik ga zaterdag samen met mijn moeder struinen op de 9 maandenbeurs, zal best druk zijn, maar heb er mega veel zin in!

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ....

wij gaan donderdag heen
en we gaan voor de leuk en ook mischien een 4d echo ik heb al een echo bij twinkelster gepland staan voor met 30 weken
en ben donderdag 23 weken dus dan kan ik een vergelijking maken
verder wil ik info over de borstkolf

Hoi,

Ook wij gaan, eerst wilde we niet, maar we zijn nog niet helemaal uit het kaartje en willen gewoon ff rondneuzen naar leuke en nieuwe dingetjes (bij een 2e heb je toch al zoveel).

Wij gaan zaterdag. En daarna nog naar Tarzan, druk dagje maar heb er heel veel zin in (even niet aan de pijn in mijn onderlijf denken :-( )

Groetjes Nanda

Hoi meiden,

Ik ga donderdagavond met een vriendinnetje. Gewoon lekker neuzen en misschien wat aanbiedingen scoren. Met een tweede heb je niet erg veel nodig maar wel gezellig. Even echt bezig zijn voor de kleine, de tijd vliegt en voor je het weet is het zover.
Ook even op de huishoudbeurs kijken natuurlijk.

Groetjes en iedereen veel plezier!

Terug
Bovenaan