9-maandenbeurs

Wij zouden er graag heen willen, maar de kinderen van mijn man komen dit weekend.
En nou met de kinderen er heen   te gaan, lijkt mij niet zo`n goed idee.
Moet je steeds op de kinderen passen.

Hoi

Ik ga vanavond samen met mijn zus.
Wij gaan al paar jaar is ons uitstapje gaan meestal ook naar de huishoudbeurs alleen weet niet of ik dat nu trek. Nu ben ik zelf keer zwanger en wil ik wel graag gaan.

Heb er wel zin in. Hoop dat ik niet al te moe ben mijn zus is werken en pas donderdags altijd op haar kleine meid.

Groetjes jenny

Hallo,

Wij kunnen het helaas niet in ons schema inpassen... hahaha we gaan proberen om te carnavallen en verder hebben we andere verplichtingen. Het had me wel echt heel leuk geleden alleen moeten wij er zo ver voor rijden...

Groetjes Yvonne

Nou wij zijn vrijdagavond gegaan, en moet zeggen dat het me enorm tegenviel. Het was niet groot en, het was er erg druk. Waren ook niet echt nieuwe dingen en er waren heel veel stands met geboortekaartjes. Enige wat ik daar nu gehaald heb zijn 2 flessen van difrax voor de rest houdt het op, zijn na een uurtje rond gelopen te hebben en alles wel gezien te hebben maar weer naar huis gegaan, het was een erg duur uurtje parkeren 14 euro stelletje dwazen, maar goed het was op zich wel gezellig dat telt ook voor iets toch hihi..

Groetjes Claudia

Het was inderdaad druk. Wel wat leuke dingen gekocht, maar die had ik toch al willen hebben, niets nieuws. Ik vond het wel beter opgezet dan 2 jaar geleden. Toen vond ik het echt verschrikkelijk. We hebben wel gelachen om al die mensen met karretjes, vol met weet ik veel wat. Ben blij dat ik niet ieder jaar hoef, voorlopig heb ik wel weer genoeg gehad.

Inderdaad parkeren is belachelijk, wij hebben de auto bij WTC neergezet, even met de trein, niet goedkoper uit maar wel even weg uit de drukte.

Groetjes Nanda

Hoi!
Ik heb een gezellig avondje gehad hoor. Het was inderdaad een gekkenhuis en aangezien ik vorig jaar voor mijn eerste was geweest niet veel nieuws.We zijn ook nog even naar huishoudbeurs geweest en daar wilde ik meteen weer weg. Inderdaad, al die vrouwen met trolley's die in de gangpaden blijven kletsen. Heb niet veel gekocht maar vond het wel gezellig. Ik had gratis avondkaartjes en met de trein was ik veel goedkoper uit dan met de auto. Echt belachelijk die prijzen.
Ik kreeg het wel benauwd toen ik op het station aankwam. Gelukkig viel het binnen wel mee. Volgend jaar ga ik iig niet meer hoor.

wij zijn zaterdags geweest, mn man en ik. We hebben nog bijna 3 kwartier in de file gestaan bij Amsterdam...  Ik vond de 9maandenbeurs wel leuk, maar zou denk ik niet nog eens zo'n eind ervoor rijden... (Zeeland-Amsterdam) Wij zijn niet meer naar de huishoudbeurs gegaan, daar had mn man niet zo'n zin in ....... wel begrijpelijk, en ik gaf er niet om... dus zijn we daarna lekker naar huis gegaan, zonder files gelukkig!!

Terug
Bovenaan