9 maandenbeurs

ennn?? hoe was de negenmaanden beurs? zou het ook leuk zijn met n kleine uk? of is het echt voor zwangeren mutsen? :) ik had echtniet de puf om nu daarheen te gaan.. dus misschien volgend jaar?

Ik ben gisteravond geweest en ik vond het erg druk! Maar wel leuk om een keer naar toe te zijn geweest. Ik heb vooral luiers gekocht omdat ze daar lekker in de aanbieding waren.

Ik ben donderdagavond geweest en heb veel gekocht. Zowel voor de oudste als voor de nieuwe telg. En heb inderdaad een berg luiers ingeslagen hahahaah. Verder ben ik erg happy met mijn zwitsal luiertas. Lijk wel een klein kind in een snoepwinkel hahahaahah. Uiteindelijk zijn we 2,5 uur geweest incl de huishoudbeurs. Had van tevoren al uitgezocht welke stands ik wilde zien.

Ik ben nog steeds gesloopt, hahaha. Ik ben niet zo van de drukte maar op een of twee hallen vond ik het meevallen.
Manlief en ik hebben het toch bijna 8 uur volgehouden. En we zijn een heel stuk armer :)

Kapot gelachen om een meisje bij een standje. "Wilt u geen foto van dit moment, dat zelfs uw man meegegeaan is, zoveel mannen zie ik hier niet"
Ik: " Tsja...het was zijn idee, ik moest overtuigd worden" Die kop die ze trok..."Dit moet ik mijn vriend vertellen!" En weg was ze....

Terug
Bovenaan