9 mnd beurs

Hoi,

ik ben al een paar keer geweest. Vorig jaar helaas moeten overslaan omdat ik toen al zo wankel liep en zo moe was. Vond dat wel erg jammer. Wil dit jaar heel graag gaan maar hoop dat ik dat allemaal trek aangezien ik die week al 4 dagen moet werken.
Vind het altijd erg leuk. Ook nog even twijfelen of we met of zonder kind gaan, wandelwagen mee is wel errug handig! Weet nog dat ik ging toen onze Tijn 6 weken was. Op de terugweg moest het kind in de draagzak omdat we de wandelwagen echt helemaal vol geladen hadden. Grinnnn

groetjes Natasja

Ik ben verschillende keren geweest. Vorig jaar alleen, maar ook wel zwanger en in de rolstoel en met de kleine meid. Dit jaar ga ik lekker met mijn moeder er een dagje op uit.

@natasja-79 ik zou geen kindje mee nemen Is veel te druk. ipv een kinderwagen kun je ook trolley boodschappenwagentje meenemen.

De beurs is van 16 t/m 20 februari.

@karin1402 Ik weet dat je in de stand van verwachtingsvol een leuke luiertas kunt krijgen voor iets meer dan € 10,00. hierbij ontvang je dan ook nog een leuke shopper met inhoud.

@Marisca01 die tas kun je aanvragen op de site van de 9 maanden beurs of ter plekke kopen op de beurs.

@Kaatje wat vond je van de jong gezinnen beurs?

Terug
Bovenaan