9 weken zwanger en mn broeken zitten nu al strak

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal.

Wie heeft hetzelfde als ik, Ben nu 9 weken en mn broeken gaan al zo strak zitten
Mn buik hangt er al lekker overheen, hihi,
Ik dacht dat dat pas later kwam,
Ik snoep niet overdreven veel want heb al aanleg om snel aan te komen, Ben een paar jaar geleden 20 kilo afgevallen, en ik wil toch proberen er niet al teveel aan tekomen.
Natuurlijk wel de gemiddelde zwangerschaps kilo"s maar liever niet meer.

Maar is het normaal dat mn broeken al zo strak zitten, Als ik 2 weken verder ben kan ik ze denk niet meer aan.
Wie heeft dat ook, en is het normaal

liefs hunny

hey hoii

gefeliciteerd met je zwangerschap..

ik had het bij de eerste daar had ik bij 9 week al zwangerschapsbroek aan...
ben nu zwanger van de 2de en heb nu bij 12   zwangerschapsbroek aan...
heerlijk geen knellende broeken meer minder druk op de blaas...

meid geniet van je zwangerschap

mama van 1
13.3 zwanger

Hoi Hunny,
Gewoon zwangerschapsbroeken aan doen hoor! Ik weet dat het een hele stap is, maar anders ga je echt buikpijn krijgen. Ik had met 10 weken voor het eerst een zwangerschapsbroek aan, toen was het niet meer voldoende om bij mijn gewone broeken de knoop open te zetten maar moest ook de rits helemaal open. Dat werd me te gek. Het ligt er ook helemaal aan wat voor broeken je normaal draagt, bij een beetje strakkere hoge broeken moet je misschien sneller een zwangerschapsbroek aan.
Dat aankomen maak ik me ook net als jou een beetje zorgen om. Ik ben vorig jaar 14 kilo afgevallen en vond dat ik nu ook veel te snel aan kwam. Maar met 12 weken was ik 4 kilo aan gekomen en dat was prima volgens de verloskundige. Dat moet ik dan maar geloven, maar leuk vind ik het niet...
Blijft verder alles goed gaan met jullie deze keer? Wel geweldig dat je weer zo snel zwanger was!
Groetjes Irene

hoi hunny bun

gefeliciteerd!

en niet met te strakke brooeken gaan lopen hoor ik had ook mijn eerste zwangerschapsbroek aan met 9 weken!
prenatal heeft ook met touwtjes dus niet meteen zon mega hoge band tja das overdreven maar ik liep in die van prenatal en voelde me meteen weer een beetje meer zwanger hihi
geniet ervan!

Hoi meiden,

Jullie zijn al wel wat verder, ik ben pas 6 weken zwanger, maar ik moet nu ook telkens mijn broeksknoop openzetten als ik ga zitten. Het is nog niet zo dat mijn broeken niet meer passen, maar ik merk dus echt al wel dat mijn buikje boller wordt. Ik dacht ook dat dat pas na twaalf weken zou beginnen, maar als ik jullie verhaaltjes lees, kan het dus dat je al voor 12 weken een zwangerschapsbroek aan moet. Nou ik wacht het nog even een paar weken af en ben benieuwd hoe mijn broeken dan zitten. Ik ben tot nu toe nog niets aangekomen, maar ben natuurlijk ook nog niet zo ver.

Groetjes!

Dag dames!

Hier nog iemand die nogal snel een te bolle buik had voor de broeken die ze altijd droeg. Ik heb met 7 weken zwangerschapsbroeken gekocht. Ik kon mijn eigen broeken echt niet meer aan. Inderdaad knoop en rits open, dat werd mij ook te gek.

Toen ik mijn eerste broek had gekocht heb ik hem in het pashokje van de winkel gelijk aan getrokken. Wat een opluchting was dat. Geen pijn in mijn buik meer!!

De verhalen over dat je na 12 weken pas groeit zijn overigens niet waar hoor. Dat is per persoon verschillend. Ik kreeg bijvoorbeeld met 8 weken (van mijn eerste kindje) al de vraag van een collega of ik zwanger was (en hij wist niet eens dat we ermee bezig waren).

Nu met 13 weken is mijn buik al boller dan een collega die inmiddels bijna 30 weken is. Mijn moeder groeide vroeger ook de eerste 4 tot 5 maanden heel snel en daarna bijna niet meer.

Je kunt het ook zo zien: het hoort erbij en ik ben er trots op!!

OOOOOOO meiden wat ben ik blij dat ik niet de enige bent, helemaal niet zelfs.
Nou ik heb een paar broeken waar ik misschien nog 2 weken mee door kan en dan is het echt afgelopen,
Maar maandag heb ik mn echo dus dan kan het ook bekend worden.
Voel me ook zo opgeblazen, kan en ga ook bijna niet naar de wc, dat is wel lastig hoor.
Maar goed, heb het er allemaal voor over, sterker nog , ben er heeeel blij mee met al die klachten, hihihi.

Bedankt voor jullie berichtjes.

liefs hunny

Irene, ja tot nu toe gaat het goed met mij/ons,   Maandag dus mn echo, erg spannend hoor, ben zo blij als ik het hartje ziet kloppen.
Heb jij ook met de bezige bijtjes mee getypt, ik weet het ef niet meer.
En inderdaad weer heel snel zwanger, eigenlijk gelijk weer daarna, geen ongi meer gehad na mn mk.

liefs hunny

Hallo allemaal,

Ik zat net te denken om dezelfde vraag te stellen. Ik ben ook 9 weken en mijn broeken worden ook echt te klein. Nu had ik gelukkig nog een broek liggen van voor ik 20 kilo was afgevallen. En ik zat ook maar te denken...eet ik dan echt zoveel, terwijl ik alleen eet wat ik moet eten. Dat is overigens wel meer dan ik at, omdat ik eigenlijk altijd wel een beetje aan het lijnen was. Maar ik eet eigenlijk supergezond en ben blij dat ik niet de enige ben. Ik heb 22 april de afspraak voor een echo, dus wil het tot die tijd nog even stil houden. Maar of me dat lukt, met het oog op de uitpuilende buik. Ik ga dus ook het weekend maar even hier en daar kijken naar positiekleding.

Succes allemaal en geniet van de zwangerschap,

Liefs Peet

Terug
Bovenaan