9 weken zwanger en mn broeken zitten nu al strak

Hoihoi,

Ik had mij al mijn zwangerschappen al vrij snel dat de knoop en rits niet meer dicht konden. Nu heb ik ook al vanaf 8 weken mijn positiebroeken aan, zitten hééérlijk.
Ook ik heb veel last van mijn darmen waardoor je buik nog eens extra opzet.
 Allemaal heel logisch!!

Geniet maar lekker van je buik!!

Groetjes,

Suus

Ik was met 9 weken dikker dan nu bij 13 weken. Mijn darmen rusten iets meer dus kan ik dan mijn broek dicht. Er zitten ook wel dagen tussen dat ik mijn knoop moet los maken, maar dit kan n iet altijd vooral niet tijdens het werk.

Het liefst houd ik het nog 2 maanden verborgen voor de klanten   dus hopelijk kan ik ondanks af en toe een knoopje open nog lang mijn gewone broek aan.

Hallo,
Ik ben Petra en (als het goed is) vijf weken zwanger van de tweede.
Ook ik heb het idee dat mijn broeken niet meer dicht willen. Het is gewoon een genot om wat wijdere broeken aan te hebben.
Ik heb dit bij de eerste niet gehad. Maar ik doe lekker mijn "grote" broeken aan. Heb ik geen last van buikpijn.

Groetjes Petra

Hi hunnybun,
ik ben 8,5 weken zwanger en heb ook moeite met mn broeken hoor! Ze zitten echt niet meer lekker momenteel. Afgelopen donderdag heb ik mn eerste echo mogen maken omdat we niet zeker waren hoe lang ik zwanger was (ik weet t pas 2 weken).
Het was zó enorm mooi om voor de eerste keer ons kindje te mogen zien, toen ik het hartje hoorde kloppen stroomden de tranen over mn gezicht! DIT WAS GEWELDIG!
Tot mails!

Terug
Bovenaan