9 weken zwanger en mn broeken zitten nu al strak

Hoi hoi allemaal.

Wie heeft hetzelfde als ik, Ben nu 9 weken en mn broeken gaan al zo strak zitten
Mn buik hangt er al lekker overheen, hihi,
Ik dacht dat dat pas later kwam,
Ik snoep niet overdreven veel want heb al aanleg om snel aan te komen, Ben een paar jaar geleden 20 kilo afgevallen, en ik wil toch proberen er niet al teveel aan tekomen.
Natuurlijk wel de gemiddelde zwangerschaps kilo"s maar liever niet meer.

Maar is het normaal dat mn broeken al zo strak zitten, Als ik 2 weken verder ben kan ik ze denk niet meer aan.
Wie heeft dat ook, en is het normaal

liefs hunny

hoihoi :)

ik heb hetzlefe hoor , van mezelf ben ik best wel stevig maar merk toch wel mijn kleding niet meer lekker zit maar je ziet nog niets aan me

bij mijn zoontje heeft het tot 26 weken geduurd voor ik n andere broek nodig had en nu bijna bij 10 best wel bizar :)

bij mij ook hoor, nu heb ik wel al twee kindjes waarvan de jongste 9.5 maand is dus   mijn lichaam weet haast niet beter. het vervelende is alleen dat de eerste maanden dat extra " randje" er nog niet echt uit ziet als een zwangere buik, als je er eenmaal zwanger uitziet is aankomen ook niet erg.

groetjes janneke

Hallo,

Ik heb me zwangerschapbroeken ook maar weer uit de kast gehaald!
Het gaat gewoon niet meer en de hele dag buikpijn heb ik ook geen zin in.
Met Daan had ik met 7 weken ook al zwangerschapsbroeken aan.
Ik ben vandaag 9w4 dagen en gister kwamen er al mensen naar me toe me feliciteren met me zwangerschap............en we hebben nog niks verteld!!!

Hallo allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik pas al heel veel kleren niet meer... Het is ook echt zichtbaar, dat is weer een nadeel als je van jezelf lang en slank ben. Ik draag dus wat andere kleding om het nog een beetje te verdoezelen, maar heb aan het einde van de dag echt buikpijn van mijn buik inhouden....
Vrijdag de echo en als alles goed is ga ik het dan rondbazuinen en kan ik uitbuiken!

groeten,

Erica

Heej Hunny

Is niet raar hoor dat je dat heb, ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook al met 8 weken zwangerschapsbroeken aan, ik had geen zin om mezelf te gaan pesten. Toen kreeg ik ook een klein buikje (vond het toen groot, maar als ik verglijk met nu stelde het niks voor) Nu heb ik al bijna mijn hele zwangerschap al die broeken aan (komt omdat ik zo snel weer in verwachting ben geraakt en het is de tweede), ik kan zelfs weer positiekleding aan, zie er inmiddels uit als iemand die 4 maanden zwanger is.

Dus deze keer kan ik er langer van genieten en weet ik zeker dat ik het in november spuugzat ben hahaha.

Gr. Ingrid

Toevallig was ik zelf 6 kilo afgevallen, dus de broeken daarvoor kan ik nog steeds aan. Bij de vorige keer heb ik een paar broeken in 1 en 2 maten groter gekocht. Na de bevalling was ik daar ook heel blij mee, want dan pas je echt nog lang niet in je oude kleren. En die zwangerschapskleding was ik toen wel heel erg zat.

OOOOOOO meiden wat ben ik blij dat ik niet de enige bent, helemaal niet zelfs.
Nou ik heb een paar broeken waar ik misschien nog 2 weken mee door kan en dan is het echt afgelopen,
Maar maandag heb ik mn echo dus dan kan het ook bekend worden.
Voel me ook zo opgeblazen, kan en ga ook bijna niet naar de wc, dat is wel lastig hoor.
Maar goed, heb het er allemaal voor over, sterker nog , ben er heeeel blij mee met al die klachten, hihihi.

Bedankt voor jullie berichtjes.

liefs hunny

Terug
Bovenaan