9 weken zwanger en mn broeken zitten nu al strak

hoera wat ben ik blij  ik ben niet de enige. De vorige zwangerschappen kon ik het lang volhouden met gewonen kleding maar ik ontplof nu gewoon! het zit ook overal ben ik niet gewend.Durf al niet meer op de weegschaal.Ben ook net vandaag de kasten maar weer ingedoken en heb iets nieuws besteld

haha, ik ken het! Ben eigenlijk  heel slank, maar het lijkt op dit moment alsof ik al jaren iedere dag veel teveel bier drink.... ziet er niet uit. Hoop daarom maar dat het doorzet en ik lekker snel een 'echte' buik heb, want dan is het tenminste voor iedereen duidelijk. En ik ben pas zeven weken! (denk ik) Volgens mij heb ik allerlei overschotten aan lucht in mijn buik. Mijn broeken sluiten nog prima, maar er hangt een soort zwemband boven, en dan alleen aan de voorkant. En het gebrek aan sport na mijn eerste zwangerschap houdt me nu natuurlijk ook niet lekker in vorm. Tja, nu dus maar wat ruime kleding dragen, zodat het (nog) niet opvalt.

Groetjes,
Willemijn.

hahah hier nog 1.

Ik heb nu een elastiekje om de lus van mijn spijkerbroek gedaan en dan om de knoop scheelt weer een paar centimeters! Maar ik denk dat ik het ook niet heel erg lang ga volhouden in deze broeken! Ik vind het wel geinig. Iedereen weet al dat ik zwanger ben dau ik hoef het ook niet meer te verbergen!

Gr Ester

Terug
Bovenaan