Vervelend dat je zo misselijk bent en helaas herkenbaar! Bij mij begon het in week 5 en het is niet meer weg gegaan. Het is wel iets afgenomen na 20 weken, maar ik geef nog bijna dagelijks ‘s ochtends over (inmiddels 30 weken)... Wat mij hielp was elke 2 uur iets eten, ook ‘s nachts en voor het slapen gaan iets zwaars eten, zo eet ik Brinta met kwark voor het slapen gaan, ‘s nachts een eierkoek en ‘s ochtends legt mijn vriend 2 boterhammen op mijn nachtkastje. Het is moeilijk om te blijven eten als je miselijk bent en geen eetlust hebt, maar het heeft mij wel geholpen. Ook heeft mijn vriend de eerste weken gekookt en de boodschappen gedaan nadat ik een paar keer kokhalzend de supermarkt uit gerend ben. Ik heb ook gemberpillen geprobeerd en medicatie van de huisarts (Emesafene), maar dit hielp mij weinig. Je zou het kunnen proberen. Daarnaast zou ik ook goed je grenzen ik de gaten houden. Bijna niet slapen, je de hele dag ziek voelen en werken terwijl er een kleintje in je buik groeit is haast niet te doen. Ik heb het eerder moeten vertellen op mijn werk en me ziek gemeld bij 9 weken omdat ik helemaal uitgeput was en dat versterkte de misselijkheid ook bij mij. Inmiddels slaap ik wat beter en werk nu halve dagen op arbeidstherapeutische basis. Ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent en je iets hebt aan de tips 🙂.