9w1d zwanger en veel bloedverlies

Ja ik verloor al 2 weken bloed, heb ook geen moment van het idee kunnen genieten. De dag dat ik wist dat ik zwanger was, had ik nog tegen een collega gezegd dat het niet goed voelt. Gek eigenlijk...
Jeetje wat spannend ook voor jullie! Ik hoop echt dat het meevalt. Laat je het weten als je meer weet? 
Ik mocht gisteravond weer naar huis. 3 uurtjes na de curretage. Prima nacht gehad, maar nu ontzettende spierpijn, zere nek en keel. Op internet gelezen dat het door de narcose komt. Dus nu inderdaad even heel lief voor me zelf zijn hihi. 
Wij willen soieso de 1e menstruatie wel eventjes afwachten en daarna het wel weer proberen. Mijn dochter kwam uiteindelijk na 3 jaar. En dit kindje na 2 jaar. 
Heel veel sterkte, hoop wat van je te horen :)
 
Wauw wat heb je lang op je dochter moeten wachten en op dit kindje ook weer! En dat het dan alsnog mis gaat wat verschrikkelijk voor jullie ?
Krijg je hulp vanuit het zh? 
Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent en dat de kans groot is dat het dan binnen 3 mnd weer lukt. Dus ik probeer ook positief te blijven dat het hopelijk snel weer lukt mocht het mis gaan.
Ik laat je weten hoe het ging. Mocht pas laat komen vandaag ? 
 
Bij mijn dochter hebben we 2 afspraken gehad in het ziekenhuis. De 3e konden we uiteindelijk afzeggen. Toen was ik spontaan zwanger geraakt.
We willen de 1e menstruatie even afwachten en dan er voorgaan. Ik denk dat ik dat wel aankan, zo snel. Ik ben er nog steeds vrij nuchter in. Ben natuurlijk ook wel even verdrietig tussendoor.
Hoe is het bij jullie gegaan?
Is het nog goed?
 
Nee helaas ook niet goed hier.?
We mogen kiezen voor pillen of curretage. Maar ga eerst nog een paar dagen afwachten. Heb geen hele erge zwangerschapskwaaltjes en heb wel al een paar dagen menstruatiekrampen dus hoop dat het vanzelf nog op gang komt.
Hoe voel je je nu? Bij jou ging het allemaal zo snel natuurlijk! 
Man en ik hebben er best lang over gedaan om het eens te worden over een tweede kindje. De oudste is al bijna 5. Dus hoop dat het ons snel nog een keer gegund is en dat het blijft zitten dan. En hoop dat voor jullie ook echt! ?
 
 
Jeetje wat naar om dit zo te lezen ?
Hoop inderdaad ook echt dat het vanzelf komt. Voor mij was dat geen optie aangezien ik al 2 weken bloed verloor, ik trok het niet als dat nog 2 weken zo door zou gaan. Vandaar curretage.
Voor nu voel ik me nog steeds goed. Wel bijwerkingen van de narcose. Hele zere nek. Overal spierpijn. Kan niet hoesten of niezen want dat doet vreselijk pijn. En me keel is heel gevoelig door die beademingsbuis.
Ik hoop echt dat jullie snel mogen genieten van een nieuw klein kindje die lekker bij mama blijft zitten. Dat verdienen jullie. 
 
Terug
Bovenaan