a.s 1 sept naar gyn, het wordt uitstellen...

Heee lieve Meiden,

A.s. 1 september naar de gyn, net een gesprek gehad met mijn man, aangezien mijn man een burnout heeft ziet hij het nu niet zitten om met iui en straks met ivf te beginnen, ik ben er kapot van, weer uitstellen stond vorig jaar ook al op de wachtlijst voor ivf, en toen moest ik mij er ook vanaf halen omdat mijn man van de trap is gevallen, elk jaar weer wat nieuws!!! Ik geef het op, het mag gewoon niet zo zijn, ik word er ook niet goed van, ik kan het gewoon niet alleen doen, we moeten er alletwee achter staan, hij wil nu gewoon geen babie. We hebben al 1 kindje en daar ben ik ook heel gelukkig mee, maar die wens voor een tweede komt er nu gewoon niet. Het mooiste is van alles, dat ik 6 september alweer 38 jr wordt, en ik kan niet wachten dat zei mijn gyn ook, de biologische klok is aan het tikken. Dus ik laat de wens gaan.

liefs van een verdrietige Mickey

He Mick,

Wat lees ik nu, meisje. Wat een naar berichtje. Als ik het goed lees staat alles weer op zijn kop bij jullie.
Jullie moeten het inderdaad samen doen, maar laat je nu niet gek maken door de dingen die er nu tussen jullie spelen en neem geen overhaaste beslissingen. Het is ook allemaal niet niets.
Ik begrijp dat het gesprek bij de gyn gewoon doorgaat. Neem daar goed de tijd voor! Ik hoop dat jullie samen kunnen gaan en het gesprek samen goed kunnen voorbereiden. Zet al jullie twijfels/vragen goed op een rijtje!

Ik stuur via het web heel veel goeds en sterkte   naar jullie toe.
liefs, Gonnie

Heee lieve Gonnie,

Bedankt voor je lieve mailtje, en dank je voor jou steun!! Mijn man is vanmiddag al naar me toegekomen en heeft een arm op me heen gelegd, en gezegt dat we er ook wel uit gaan komen, hij wil gelukkig nog steeds mee naar de gyn, en uitstellen is niet afstellen, dus het komt wel goed, wat maakt het nu uit als we een paar maanden later pas beginnen met iui, het is ook idd niet nixs, het is zwaar genoeg, en we moeten er samen voor gaan!! Ik wil hem ook die tijd geven, maar ik vind het wel heel erg moeilijk, ook omdat het al zo vaak is uitgesteld, maar goed samen staan we sterk en we komen er wel uit, volgens mij kunnen we het ook uitstellen, ik denk dat de gyn dat ook wel zal begrijpen.

Alles verder goed met jou??

liefs Mickey

Heeeee meissie!!

Ik heb je al uitgebreid gemaild maar ik wil je hier ook nog even een hart onder de riem steken. Laat je niet gek maken door die gyn. ok je bent 38 maar beter 39 en het samen doen dan 38 en een huis vol stress! Echt Mick het komt zoals het komt al lijkt het nu heeel moeilijk te accepteren! Ik vind het echt heel fijn dat uitstel geen afstel is.
Ga gewoon naar die gyn. en vertel jullie verhaal. Ik weet zeker dat ze het begrijpen en die paar maanden maken echt niet uit op een mensen leven hoor!
Blijven geloven dat het goed komt he!!

Heeeele dikke kus,
Inge

Heee lieve Ing,

Bedankt voor je steun, je bent en blijft een topper, ging het goed vanmiddag met prikken in ziekenhuis?? succes he met deze iui!!!

Ik heb goed nieuws, heb vanochtend een heel goed gesprek gehad met mijn mannetje, gisteren hadden we toch ruzie dat viel niet goed bij hem en bij mij ook niet, hij voelde zich onderdruk gezet hij kan slecht tegen een datum van dan moet hij aan de bak, hij wil zelf kunnen beslissen, hij vindt het goed om op de ivf-wachtlijst te blijven staan, ook omdat we waarschijnlijk pas in januari aan beurt komen, ik heb hem gevraagd hoe hij tegenover iui staat, ik zei als het pas in november gebeurt wat hij daarvan vindt, hij zegt we moeten gewoon tegen de gyn zeggen dat als we dan aan de beurt zijn voor iui, of wij dan kunnen kijken hoe het dan voelt of we dan kunnen beslissen of we dan wel iui willen doen of niet, het was echt een super gesprek, hij wil er nog steeds voor gaan voor de babie, hij zegt dat het ook goed komt, maar hij kon gisteren gewoon niet tegen dat ik hem onderdruk heb gezet. We komen er samen wel uit, hij begreep ook heel goed, waarom ik me zelf zo onderdruk heb gezet omdat ik niet meer de tijd heb om te wachten, maar die paar maanden die er nu bij komen moet ook niet een al te groot probleem zijn. Dit lucht zo ontzettend op, we gaan er gelukkig nog voor voor alles, jeetje wat was ik gisteren in paniek. Op dit moment ga ik alleen er naar toe 1 september dan, hij denkt er nog over na of hij mee gaat, ik vind eigenlijk wel dat het hem zeker aangaat. Ik mail je zo wel even via hotmail ok. Bedankt echt voor je super steun, heb mijn man ook verteld dat ik jou heb gemaild en dat je ons zo goed begrijpt hij vindt het heel fijn dat ik het met jou besproken heb, Ing je bent echt mijn beste vriendin, een toppertje ben je.

Het mooiste is trouwens als je het rustig bespreekt en je neemt de tijd voor een goed gesprek dat je er toch samen uitkomt, het was gewoon niet handig van mij gisteren om het uit het niets er over te hebben, we hebben nu afgesproken dat we eens in de zoveel tijd samen er over praten als ons dochtertje op school is, we willen niet dat ze al te veel meekrijgt hierover.

liefs en dikke knuffel van mij

Lieve Mick,

Het zit je ook niet mee he!

En dan ben je eindelijk zover dat je weer naar de Gynaecoloog kan en dan zegt je man ineens dat hij het niet zit zitten.
Ik snap dat je daar helemaal van instort, wat een domper, en wat een teleurstelling

Zeker omdat jou biologische klok ontzettend hard tekeer gaat............je tijd begint inderdaad te dringen.

Gelukkig hebben jullie goed gepraat en wil hij in ieder geval gewoon nog wel op de wachtlijst blijven staan en hoop zo voor jullie dat het uberhaupt niet allemaal nodig is (voor die tijd blij nieuws) maar anders dat jullie er alsnog compleet voor willen gaan tegen die tijd.

Ik denk aan je Mick!

Cynt

Lieve Cynt,

Bedankt voor je hele lieve mailtje!! Ja het is wat he, ben er zooo aan toe, maar ik vind het ook heel erg belangrijk dat mijn man er aan toe is, hij is net weer begonnen met werken voor twee dagen een paar uurtjes, en als dat straks helemaal weer lekker loopt dan zit hij gewoon ook weer lekker in zijn vel en daar gaat het om, en dan komt die grote babiewens van ons ook wel goed. Geduld is weer een schone zaak, dat gaat echt weer op voor mij hoor, gelukkig blijven we op de wachtlijst en dat voelt heel erg goed.. En hij zei gisteravond dat hij misschien ook wel een iui in november wil doen, dit ga ik zowiezo tegen mijn gyn zeggen, hoop zo dat hij mee gaat 1 september want tenslotte gaan we er straks samen voor.

Ik spreek je weer heel snel,

liefs Mickey

Terug
Bovenaan