A.U.B. LIEF ZIJN VOOR ELKAAR!!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden allemaal,

Ik zat net een topic te lezen en dat was erg schrikken hoe bijna iedereen 1 persoon kan aanvallen!!!
Het forum is toch bedoelt om vragen te stellen hoe dom ook en om elkaar te steunen en niet om elkaar af te maken!!! Moest het ff kwijt vindt het gewoon jammer als de sfeer daardoor weg is en mensen niet meer komen forummen!!!

Liefs Sandy

ach het moest er toch een keer van komen hier op het zwanger worden forum. echt waar als je eens komt buurten op het zwanger zijn forum dan is dit nog niks hoor.
de hormomen daar zijn 10 x erger.

soms doet de waarheid zeer, als men daar niet tegen kan, moet men geen tpic openen.

succes iedereen.

gr. Bambi

hoi sandy

hellemaal met je eens!
wat een onzin allemaal laat lekker iedereen in zijn waarde en steun elkaar
daar is dit forum toch voor bedoeld.
ik  durft op deze manier geen topic meer te openen met deze reacties!.

liefs silke

Hoi silke!

Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor!
Dit was een opeen stapeling van een aantal topics, en hadden er nu genoeg van.
Excuses zijn aangeboden, en voortaan lezen we ze uberhaupt niet meer!

Geniet van deze mooie zaterdag!!!

Liefs Rimke

Hallo Sandy,

Ja helemaal met je eens hoor! Ze hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar wel met respect reageren en anders niet. Normaal reageer ik zelf ook niet zo snel, maar vond het nu toch echt wel erg sneu dat 1 persoon aangevallen werd door de rest. Maar goed dat zullen mijn hormonen dan wel zijn haha.....alleen ik vraag me af wat dommer over komt, een niet zo'n slimme topic openen of vervolgens iemand eens flink afzeiken en opzettelijk kwetsen, terwijl ze beter weten?

Liefs Yvonne

hoi hoi,als hier mee bedoelt wordt over het onderwerp YVON (denk ik)waarom zeggen jullie dit niet op die topic zelf dan?
het is jullie mening en ben het ook volkomen met jullie eens maar dan vind ik wel dat jij/jullie dat bij het onderwerp zelf moeten zeggen
hier kun je niks mee door het hier te zeggen want diegene die rot hebben gedaan die kunnen nu niet zo gemakkelijk featback geven!

verder ben ik het ECHT met jullie eens.

Ik ben het er helemaal mee eens. Wat een kinderachtig gedoe zeg! Wordt volwassen!

Terug
Bovenaan