A.U.B. LIEF ZIJN VOOR ELKAAR!!!!

Hoi allemaal!

Ben hier nieuw op het forum.
Ik heb deze discussie eens eventjes gevolgd maar ik geloof dat de klusbabes het wel doorhebben.
Krijg wel het idee dat sommige hen nu nog aan het uitdagen zijn, terwijl op verschillende topics gevraagd is om daar mee te stoppen.
Lijkt me niet meer dan logisch dat dat dan ook gebeurd??
Meiden, ga weer lekker met elkaar kletsen en bemoei je niet met elkaar, dan blijft het gezellig voor iedereen!

Groetjes Suus

oja rimke noem je dat gezellig kletsen?roddelen over mensen van een andere topic  op je eigen topic?
ik niet.ik noem dit achterbaks!vandaar dat ik op JULLIE topic heb gereageerd!

Ja Suus daar heb je gelijk in, maar sommigen willen wel het laatste woord hebben en nog even met modder gooien terwijl ze allang niet meer reageren wilden.

Nou ja we zullen zien

Liefs yvonne

Hoihoi,
Er zal altijd iemand zijn met het laatste woord, maar ik zie er maar eentje die al de hele middag het laatste woord wil hebben en dat is dan toch echt Corina.......
Ben natuurlijk compleet neutraal, dus zo is hoe ik het zie.
Hou lekker op meiden en ga lekker met je eigen clubje kletsen,

Fijne avond nog!

SUZAN dit is iets wat ik de hele tijd al zeg!maar als er steeds weer op terug gereageerd wordt zoals nu bij jou dan schiet dat ook niet echt op he?of wel?

hihihi!
Dit is precies wat ik bedoel joh, chill.
Voel je niet meteen zo vreselijk aangevallen.
Maak je niet druk, laat die andere meiden met rust en probeer dan zelf het goede voorbeeld te geven.

Dag dag,
Gr. Suus

Corinne; wij roddelen niet want iedereen kan het lezen, en op andere topics hebben ze het ook over ons, maar daar maken wij toch ook geen probleem van

Tjongejonge.............

Je zou toch niet meer reageren corina!
Nu zit je weer op de klusbabes............
Het spijt me wel maar ik vind echt dat je ruzie aan het maken bent........laat die meiden met rust dan doen ze dat met jou ook. Al je andere forum vriendinnen zijn vrede aan het sluiten met de klusbabes en jij gaat maar door..........

Groetjes suus

Terug
Bovenaan