a3

Joh.... dit kan ik echt niet uitstaan!!!!!!

Ik probeer het binnenkort nog wel een keer OK, heb er nu even m'n buik van vol & ga zometeen ook slapen....

Truste Lill

Hallo Lill en Jackje,
Ik ben inderdaad niet dezelfde als Lill. Maar inderdaad snap ik ook geen bal van msn. ik heb het een paar keer geprobeerd, maar waar moet ik beginnen met aanklikken van msn of hotmail?
(ik lijk echt wel stom, maar toch schijn ik het niet echt te zijn)
Groetjes,
A3

Hoi A3,

Eerst zorgen dat je een hotmailadres hebt. Die kun je aanmelden door op www.msn.com hotmail rechtsboven in de pagina aan te klikken. Als het aanmelden gelukt is...
Zorgen dat je mns messenger op de computer hebt. Herken je aan 2 poppetjes. Heb je deze nog niet klik dan op www.msn.com rechtsboven in de pagina messenger aan. Je ziet dan een link staan voor het gratis downloaden van messenger. Volg wederom de aanwijzingen op.
Voeg via menu' tje boven in messenger (als je die geinstalleerd en geopend hebt) contactpersonen toevoegen aan en vul daar het hotmailadres in van diegenen die je wilt toevoegen aan je contactpersonenlijst.
Succes,

gr Jackje
bobbetie@hotmail.com

Hoi Jackje.
Het is eindelijk gelukt!Het hotmailadres is archiefmuis55@hotmail.com. en de messenger heb ik gedownload en je naam aan toegevoegd. Nu weet ik nog niet precies hoe ik moet gaan chatten, maar ik ben alvast op de goede weg!
Tot chats!
A3

Terug
Bovenaan