aaaaaaaaaaaaaaaaa... weer verrassingen :S

ben net weer thuis van de vk. en word er echt helemaal gek van. heb echt het gevoel dat ze elke keer weer een nieuw beleid hebben en dat ze dat speciaal doen om mij te pesten.
hoe is dat bij jullie?

ik voel me heel goed bij de mensen maar word niet goed van wat ze me elke keer weer vertellen.

het begong al bij de eerst afspraak:
ik heb een bmi van 35 en moet dus onder plaatsindicatie in de ziekenhuis bevallen. Wat me echt niet aanstaat. ik heb niks met ziekenhuizen en zo. lekker thuis in mijn eigen bed.
toen gaven ze aan dat ik een keuze had tussen twee ziekenhuizen (mits er een verlos kamer vrij is) van dag spreek ik daar mijn voor keur voor uit en krijg ik te horen dat ze niks kunnen beloven daar dat juni een druk maand is voor ze en ze dan gewoon de dicht bij zijnde pakken. en verder blijk ik met 28 weken bloedsuiker te moeten prikken (in de ziekenhuis) en voor nog een groeiecho moet. die groeiecho vind ik dan niet zo erg maar het pikken wel. en waarom van wegen mijn bmi en waarom dat niet bij de eerste afspraken benoemde kon worden geen idee! ze hebben toen allen aan gegeven dat in bij 36 weken ijzer moet worden geprikt.ik mag over 4 weken weer en mijn vraag is wat ze dan weer bedenken...

ik kom elke keer weer gefrustreerde en geïrriteerde thuis.. ik plaats van blij dat alles goed gaat.

je zou toch zegen dat je na een controle waar weer niks mis is met de kleintje toch lekker thuis zou moeten komen. mijn gewicht is elke keer allen maar minder en mijn bloeddruk is ook altijd goed. de hart van de kleintje hebben ze altijd in een keer te pakken en alle echo tot nu toe zijn goed gewest.

acht ja... over 4 weken weer en gelukkig kan vriendje lief elke keer weer mee dus heb daar wel veel steun aan en lekker een knuffel achter af!

sorry dames moest gewoon mijn irritatie even kwijt. hoop dat het bij jullie allemaal anders loopt

het meest positiefs tot nu toe is dat ik in eerst instantie bij 5/6 cm naar de ziekenhuis moest en vorig keer had ze het al over bij 8cm... dus volgens mij kom ik gewoon nooit in de ziekenhuis... als het zo door gaat! :D

Vervelend als je iedere x wat anders hoort.
Ik hoor juist niet veel.Ben er zo weer weg.
Ze vragen hoe het gaat,doen controles,luisteren hartje van de kleine en that's it.

Wat raar dat je met een Bmi van 35 naar het ziekenhuis moet. Ik heb een nog hoger Bmi maar daar niks van gehoord. Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen omdat ik een maagbandje heb maar niet omdat Bmi hoog is. Waarom zeg je gewoon niet dat het je dwars zit dat het iedere x andere info krijg.

Groetjes, nafide (mamaclub juli)

hoi

mijn bmi is ook hoger
en moet in zo in zo in het zh bevallen eerste zwangerschap een keizwersnede is geworden
omdat mijn bmi te hoog is moet ik onder controle blijven in het ziekenhuis
en volgende week moet ik de suikertest ondergaan sochtends nuchter om 8 uur laten prikken dan om 10 uur en dan smiddags om 3 uur en dat allemaal in het ziekenhuis week later op controle komen en dan ook de uitslag van de test

Wat vervelend als je zo het gevoel hebt dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik zou het ook gewoon aangeven. Je kan toch zeggen dat je meer duidelijkheid wil en graag wil weten waar je aan toe bent.

Succes er mee en hopelijk lukt het je om meer duidelijkheid te krijgen! Ze doen het vast niet om je te pesten hoor!

ik heb me zelf ook voor genomen om volgenden keer weg te gaan tot ik precis weet hoe en wat... moest gisteren gewoon mijn verhaal kwijt...

ik dordecht is het de beleid dat je bij een bmi boven 30 bij je eerst kind al in de ziekenhuis moet bevallen... stom beleid!!! en bij een bmi boven de 40 moet je onder begeleiding van gyn!
ze willen tegen worden gewoon alles voor af maar geregelde hebben en als je maar iets afwijkt schuiven ze je door... of zo iets.

ik hoop niet dat ik een suikertest moet... wilde volgenden keer mateen na de vk naar de ziekenhuis heb het dan maar gehad.. maar dat is als het om een prik je gaat. we zien wel..

bedankt voor jullie reatis

Wat vervelend dat je zo veel verwarring krijgt. je bent vaak al onzeker genoeg!
Bij mij zijn ze overal heel duidelijk over.

Waarschijnlijk krijg je een bloedsuikeronderzoek ivm je hoge BMI. Dan is de kan op diabetes gewoon groter.
Ik krijg het ook, omdat diabetes veel in mijn familie voorkomt.
Alleen combineren ze bij mij de onderzoeken. Ik moet nl ook nog om de bloedgroep van de baby te bepalen ivm mijn o-negatief.

Succes verder

Terug
Bovenaan