aaaaaaaaaaaaaaaaa... weer verrassingen :S

heb we het ook wel over gehad om een ander te zoeken... allen weet ik dat er zo we zo een ander hier in dordt met mij tot nog meer problemen zou leiden en dat de meest een nog vervellenden beleid hebben rond om gewicht en bevallen.
op zicht bergen ze alles altijd wel heel goed en niet vervellenden en ze zijn zeer positief dat ik aan het afvallen ben. allen het feit blijft mijn beging bmi.
ik zit bij een praktijd met 5 vk en kan prima met ze vinden. het zijn wel echt mijn types en denk dat uit eindelijk dat nog wel het meest belangrijkste is. Dat er iemande uit eindelijk naast je bed staat waar je het wel mee kan vinden en niet al gek word van de persoon.
over 3 weken maar even een stuk van mijn mening geven en kijken hoe ik me voel na die bezoek en anders word het iederdaat een ander of zo iets... niemand heeft gezecht dat je ze ook echt moet bellen als de weeen begingen:p:p:p

Misschien is het voor hen lastig om te communiceren, omdat ze met meerderen zijn.
Maar ja, dat zou toch geen probleem moeten zijn.
Bij mij zijn ze ook met z'n vijven en dat loopt heel goed. Alles wat we bespreken wordt in de computer gezet en bepaalde dingen ook op mijn kaart.
Ik geef het zelf ook wel gelijk aan als de ene iets zegt dat anders is dan de andere.
Na 2 miskramen ben ik makkelijk onzeker en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen.

Succes en kijk wat voor jezelf het beste voelt!

Hey revitally,

Ook ik heb een BMI van 35. Mijn zwangerschap is prima verlopen. Maar heb idd ook moeten suikerprikken bij 28 weken. Kon gewoon bij de huisarts. En met 32 weken heb ik een groeiecho gehad. En ook ik moest in het ziekenhuis bevallen.
Ik heb het allemaal heel anders ervaren. Die suikertest is voor je eigen gezondheid, een groeiecho is gewoon leuk om nog een keer naar je kleintje te spieken. En ja die bevalling... achteraf enorm blij dat ik naar het ziekenhuis moest. (42 uur) Maar als jou bevalling goed verloopt dan mag je na 2 uur weer naar huis en je hoeft je pas bij 6 cm te melden! En met een plaatsindicatie gaat ook je eigen verloskundige en kraamhulp mee net als bij een thuis bevalling!
Probeer je erbij neer te leggen. Een andere verloskundige is geen oplossing.
Ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt/krijgt en dat je van het positieve uit kan gaan!

Succes met alles.

Groetjes een spetember2010 mama

Hoi hoi,

Over dat suiker prikken bij ons moet iedereen dat bij de vk, bij mijn eerste moest ik het bij de ha 3 keer op een dag sochtends smiddags en later op de middag. Nu moet ik het in het zh dat is nieuw moet je prikken drankje drinken en uur later weer prikken. Het is alleen een prikje in je vinger en mijn vriendinnen die dit jaar al bevallen zijn of verder dan mij zijn hebben het ook allemaal al gehad en die hebben gewoon bmi ook ik wat hoger maar ja wat ik dus wou zeggen hier is het normaal. haha.
Maar snap je frustatie wel bij mij werk de eerste keer alles al verteld met 26 weken suikerprikken 30 weken groei echo en 36 weken ook.

Groetjes

heel fijn al jullie reaties.. het rust is weer bij mij gekeerde... kwam gewoon zo gefrustrierde thuis dat ik het echt even kwijt moet. dat is nu juist het fijne van zo'n forum! :D

ik hoop allen niet dat ik nuchter hoef te zijn voor die suikerprik. had bedacht dat ik mateen naar vk bezoek volgden keer door kon. dan heb ik het maar gehad (ik heb niks met prikken, dus liever zo snel mogelijk ander ga ik zitten tobben) maar goed dat zien we dan wel weer.

ben heel blij dat mijn zwangerschaap verder helemaal goed loop. moet gewoon soms wat acepteren. maar ook dat zal wel goed gaan komen.

bedankt allemaal

nou bij ons is de vk niks beter hoor!! wacht al 8 weken op een zwangerschapsverklaring, ivm volgende week een vliegreis. 1e afspraak was er een weegschaal aanwezig 2e afspraak was hij kapot en nu na de 4e afspraak was er nog steeds geen nieuwe :S moet toch eigenlijk niet kunnen dacht ik....
in ieder geval succes..en mocht je nog steeds niet tevreden zijn met je vkpraktijk ga dan gewoon naar ene andere in de buurt...
Groetjes

@ saarrrtjepowerrr

dat is ook lekker...

als jij net zo een beetje ben als ik... dan kan je nu helemaal niks hebben wat verkeerde of even te wel mis zou kunnen gaan. hoe lang voor dat je mag gaan vliegen ik zou er zenuwachtig van worden..

net ook een mooi, onder weg naar huis gaar er een brandweerwagen voor bij in de richting van onze huis. en ja... ik maten maar denk wat als. toe ik de straat in draaide niks aan de hand natuurlijk. Maar je weet het maar nooit!!!!!

wat de zwangerschaap zo al met je doet
jij ook heel veel succes

Terug
Bovenaan