aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!

Hey Knuf,

Bedankt voor je reactie, daar heb ik wel wat aan.

Ik ben begonnen met temp-en midden in mijn cyclus, vlak voor mijn eisprong. Wat dat betreft klopt het wel, want mijn temp steeg daarna inderdaad.
Ik ben midden in de cyclus begonnen omdat ik binnenkort  naar het ziekenhuis ga voor vruchtbaarheidsonderzoek (ik heb helaas in het verleden chlamydia gehad en dan mag je na een half jaar proberen bij je HA aankloppen). In de  papieren die ik van het ziekenhuis kreeg, stond dat ik mijn temp. moest gaan bijhouden. En ik wilde daarmee natuurlijk direct beginnen alhoewel ik weet dat je eigenlijk aan het begin van je cyclus moet beginnen.

Is het trouwens altijd zo dat je temp hoog blijft totdat je ongesteld wordt?

Ik ga vanmiddag op vakantie t/m 6 mei, dus ik weet niet of ik een reactie hierop nog lees. In ieder geval bedankt tot zover!

Geniet van je zwangerschap,

groetjes Hopey    

He Hopey,

Ik ben zelf ook begonnen met tempen op dag 11 de eerste maand. Heb nu 2 maanden getempt en nu dus resultaat :). Ik heb verder ook tarwekiemoliecapsules geslikt...schijnt te helpen. Nu dus zwanger...dus ja..je gaat dan wel denken.

Ja mn temp. daalde een ochtend en dezelfde dag nog werd ik ongi. Ik denk dat dat bij iedereen wel zo is.

Lekker zeg op vakantie!!! Geniet ervan!!!

En veel klusplezier!

Knuf

Terug
Bovenaan