Hoi Dreetje,
Wat leuk. Was de eerste een jongen of een meisje? Voor ons is het inderdaad de eerste waar we voor gaan. Zit nu op dag 23, maarja blijven toch maar door klussen. Zal wel moeten, want ja voor het zelfde geld is de eisprong nog niet geweest. Heb wel op dag 14 tot 17 pijnlijke tepels gehad, dus wie weet toen wel de eisprong gehad. Op dag 19 had ik licht bruin bloed verlies (voorzover je het kon noemen, amper te zien en hoefde ook geen kruisje of tampon in. beetje onsmakelijk, maarja ik hou wel alles echt bij deze cyclus.In ieder geval hebben we tot nog toe netjes op de dag geklust deze periode, dus ja voor ons geld ook hopelijk op het juiste moment.
Fijn he, even iemand waar je mee kan kletsen op het forum. Dan ben je even niet zo alleen (op je mannetjes na dan he)
Ik moet ook zeggen doordat ik nooit zwanger ben geweest weet ik ook niet wat ik wel of niet zou moeten voelen. Vorige perioden veel last van buikpijn gahad en ja weet dus ook waarom. Ook een periode erg pijnlijke borsten, maar dat is alleen vorige periode geweest bij de cyclus van 40 dagen.
Ik heb het trouwens wel vaker gelezen dat je lichaam wat van slag kan raken na een bevalling hoor. Maar hoe lang dat aan kan houden geen flauw idee. Mocht het deze periode niet raak zijn, dan ga ik geloof ik toch maar eens over op temperaturen, maar liever doe ik dat niet omdat ik er dan voor mijn gevoel nog meer mee bezig ben.
Nou laat over een paar daagjes wel weten of er al veranderingen optreden Momenteel nergens last van en voel me prima.
Liefs,
MKO