aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Dreetje heb jij al getest.

Lees net dat je een zoontje hebt  oeps, niet gelezen. Ook lastig, je kunt niet lezen en bericht tikken tegelijk

Liefs MKO

Hi,

Wat spannend he dat wachten... hoop voor jullie dat het raak is. Want het is zo fijn om zwanger te zijn. De symptonen voordat ik getest heb weet ik niet eens meer omdat er zoveel met je gebeurt, heb wel wat dingen opgeschreven nadat ik wist dat ik zwanger was...ben vooral ziek geweest heel veel overgegeven vier maanden lang... :(  

Maar dat temperaturen maakt het denk ik idd ook zo dat je er nog meer mee bezig bent... in mijn geval weet ik dat ik er nu al teveel mee bezig ben. Helemaal omdat ik weet dat ik niet zwanger ben, maar waarom dan nog niet ongesteld????? Dat lichaam van ons, die mannen hebben het maar makkelijk wat dat betreft..hahahah Ik denk altijd van alles te voelen en dan na een paar dagen zakt dat gevoel en word ik ongesteld. Dacht deze keer dat ik de eisprong gevoeld had (veel draderig slijm en buikpijn) maar k weet het ook niet meer. Je wordt er zo onzeker van.... dat zul jij denk ik ook hebben. Hoeveel rondes zijn jullie bezig???   Voor ons zoontje ben ik ook zwanger geweest, dat ging na 9 weken mis. Dat was juli 2006... Ze zeggen altijd dat je na een zwangerschap sneller weer zwanger wordt maar of dat echt zo is??? ik heb mijn twijfels...

Hier dus nog steeds niets...heb gisteravond negatief getest dus het zal nu wel zo gebeuren...hoop het tenminste want dat kunnen we verder... je voelt je ook zo opgeblazen..

Doe je rustig aan!!! en ik duim voor jullie!!!!

Liefs

Hey,

Ff kijken hoor, we zijn nu met de 6e ronde bezig. Waarvan 4 ronden nu behoorlijk serieus, daarvoor was ik en mijn man man trouwens ook er niet zo heel veel mee bezig. Meer zo van als het komt dan komt het, maar moet zeggen dat dat heel snel omslaat in het graag willen. Ja en dan heb je natuurlijk geen geduld he.

Nou ja we wachten rustig verder. Ik weet uitgaande van mijn vorgaande cyclussen niet precies wanneer mijn NOD is, maar dat zal binnen nu en 10 dagen wel zijn, dus dan zien we wel weer verder. Moet zeggen dat ik me op dit moment prima voel en nergens last van heb, is deze cyclus voor het eerst. Heerlijk.

Veel liefs,

MKO

Hey,

Hoe is het daar....

Hier zijn de Rode duivels inmiddels aangeland.... :( Na dag 37!!! Echt balen hoor...maar goed wel duidelijkheid... Nu hopen dat het de volgende ronde beter gaat...

Ik duim voor jullie...

Hou je me op de hoogte!!!

Liefs

Hoi Hoi,

He balen!!!!!! Ik wens je in ieder geval erg veel succes in de volgende ronde. Vind het ook leuk als je me op de hoogte blijft houden. Ik weet precies hoe het is. Mijn vorige cyclus was 40 dagen, dus ja dan heb je goede hoop en wordt je toch nog ongesteld. heel vervelend.

Ik zit nu op dag 26 en weet eigelijk niet of ik het nou spannend moet vinden of niet. Op mijn cyclus van de twee keer 27 dagen, ja dan is het zeker spannen, maarja als ik uit moet gaan van afgelopen cyclus van 40 dagen, dan kan ik dus nu nog twee weken wachten en natuurlijk nog flink doorklussen. Vervelend zo'n onzekerheid.

Liefs MKO

Hoi Dre,

Ben jij de Dre die ook meekletst in de Klusbus?
Is Ove jouw eerste kindje?
Zo ja, ik ben Juudje van de Klusbus en ik ben nog maar net zwanger van onze tweede.
Ik ben nu ongeveer 6,5 week.
Ons eerste kindje is Job.

Liefs,
Judith

Hoi,

helaas voor mij op naar de volgende ronde. van het weekend ong geworden op dag 27. Tja in ieder geval wel een mooie cyclus gehad en geen 40 dagen meer. Nu maar eens temperaturen deze periode en we zien het wel weer verder.

Liefs,

MKO

Hey hoi,

Sorry voor de late reactie, maar de pc had last van kuren....

Maar wat balen zeg...nu temperaturen en hopen dat de volgende ronde meer geluk brengt... Sommigen hoeven elkaar maar aan te kijken en ze zijn zwanger tja en bij ons gaat het blijkbaar niet zo rap...

Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn..

Liefs!!

Terug
Bovenaan